بازار کار و درآمد طراحی سایت چگونه است؟

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

بازار کار و درآمد طراحی سایت چگونه است؟


احتمالا اسم وردپرس را شنیدید و شاید اولین چیزی که به ذهنتان میرسد طراحی سایت بدون کدنویسی و قالب های مهیا و… می‌باشد البته این تنها بخشی از ظرفیت وردپرس هست. وردپرس در بحث کدنویسی ظرفیت های زیادی طراحی سایت در مشهد داراست که یک طراح سایت حرفه ای باید بلد باشد. شما با وردپرس هم قابلیت طراحی وب حرفه ای، بدون کدنویسی دارید هم با کدنویسی! و البته که در حالت فارغ از کدنویسی یک سری محدودیت هایی هم دارید که سبب ساز میشود نتوانید هر پروژه ای را اعمال کنید یا محکوم به استعمال از قالب های آماده و طراح های فراهم باشید. البته در شرایطی‌که کدنویسی وردپرس را یادبگیرید علاوه بر اینکه محدودیتی در طراحی سایت و اجرای پروژه های متعدد طراحی سایت با وردپرس ندارید می‌توانید از ظرفیت های دیگر وردپرس برای درآمدزایی هم استعمال نمائید.


نقشه طرز یادگیری وردپرس
نقشه منش یادگیری وردپرس : همانطور که بالاتر هم اشاره کردم وردپرس قابلیت طراحی سایت طراحی سایت هم با کدنویسی و هم بدون کدنویسی را دارد و مهارت هایی که در هر بخش نیاز دارید هم متفاوت هست که مسیر یادگیری هر دو حالت را رسیدگی می کنیم


مسیر یادگیری وردپرس بدون کدنویسی :
فراگیری رایگان وردپرس

مسیر یادگیری وردپرس بدون کدنویسی معمولی است. شما میتوانید فارغ از داشتن هیچ پیشنیازی (همین که با کامپیوتر بلد باشید کار فرمایید کافی می‌باشد) اقدام به یادگیری وردپرس فرمائید. که در مرحله اولیه می بایست شعور کاملی از اینکه وردپرس چیست و چه‌طور فعالیت میکند پیدا نمایید و بعد آموزش وردپرس و عمل با پنل رئیس وردپرس و بخش های مختلف آن را یادبگیرید و در نهایت یادگرفتن فعالیت با قالب های مهیا و حرفه ای که در قضیه های متفاوت فروشگاهی، شرکتی، خبری، شخصی و… طراحی شده اند، و شما باید کار با این قالب ها را یادبگیرید تا بتوانید وب سایت های گوناگون در مورد های گوناگون را با استفاده از این قالب ها فارغ از کدنویسی طراحی فرمائید. یادگیری بدون نقص مسیر یادگیری وردپرس سوای کدنویسی حدود یک تا یکونیم ماه طول میکشن که می‌توانید با به کارگیری از بعدازظهر یادگرفتن طراحی سایت بدون کدنویسی در وبسافت3 با خیال وارفته یادبگیرید.


مسیر یادگیری وردپرس با کدنویسی :
برای یادگیری کدنویسی وردپرس استارت می بایست از html و css استارت کنید. درواقع همان نقشه راه نرم‌افزار نویسی فرانت اند که بالاتر به آن پرداختیم را را می بایست طی کنید و آنگاه یک سری از مباحث زبان php را هم بایستی یادبگیرید چراکه وردپرس هم با php ایجاد کرد شده و برای یادگیری کدنویسی وردپرس باید با PHP آشنا باشید توجه داشته باشید ابدا نیازی به یادگیری کامل php نیست همانگونه که گفتم آشنایی با php و درک کردن یک سری مباحث از زبان php که پیشنیاز وردپرس هستند کفایت میکند. حالا با داشتن مهارت های html ,css و آشنایی با php شما آماده یادگیری توابع و کدهای وردپرس میباشید که در نهایت بتوانید بجای به کار گیری از قالب های آماده وردپرس، قالب مخصوص خود را طراحی و ساخت فرمایید، بتوانید قالب های فراهم وردپرس را طبق سلیقه و نیازتان ویرایش و شخصی سازی نمایید، بتوانید یک قالب وردپرس را بصورت محصول طراحی و ساخت فرمائید و در مارکت های متعدد وردپرسی بفروش برسانید و کلی موردها دیگه که با یادگیری کدنویسی وردپرس قوی به انجام آن هستید. برای یادگیری بدون نقص این مهارت ها می توانید در طی جامع فراگیری طراحی قالب وردپرس و فروش در ژاکت شرکت نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.