چرا افزونه پیشرفته تیکت وردپرس را انتخاب کردیم؟

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

چرا افزونه پیشرفته تیکت وردپرس را انتخاب کردیم؟

همان گونه که پیشین‌خیس هم گفته شد طراحی سایت در مشهد در‌این نوشته‌ی‌علمی عملکرد داریم در کل به طریق طراحی تیکت نگهبانی در وردپرس بپردازیم و این عمل را با استعمال از پلاگین توسعه یافته تیکت وردپرس اجرا دهیم. انگیزه مهم این مسئله مزایا فوق‌العاده به کارگیری از این پلاگین میباشد. این مزایا عبارت‌اند از:
1. قابلیت و امکان ارسال پیام به آدرس اینترنتی و کانال‌های اجتماعی
مثلا مهمترین و شایسته ترین تجهیزات این پلاگین قابلیت ارسال پیام به طراحی سایت طور نشانی اینترنتی و یا این که کانال‌های اجتماعی میباشد. به کار گیری از اینگونه امکاناتی قادر است به شما در حوزه کاری خودتان یاری دهد. برای مثال در شرایطی‌که مشترکان شما در تلگرام کار دارا هستند می توانید از روش این قابلیت و امکان پیام مرتبط رایاپارس با استحصال‌وکار را برای آن ها ارسال نمائید.
2. قابلیت و امکان ارسال جواب به طور صوتی
در صورتیکه تا کنون در نصیب تیکت با مشتریان درباره ی بوده‌اید می دانید  ahrefs که از پیام متنی نمی‌توانید جواب اکثری از سوالهای را به صحت بدهید. در اینگونه حالتی عالی میباشد که از پیام صوتی به کار گیری فرمائید. از این رو پلاگین تیکت توسعه یافته وردپرس همراه این قابلیت را در دست شما قرار داده میباشد و میتوانید به راحتی از آن به کارگیری نمائید.
به کار گیری از این قابلیت میتواند برای مشتریانی که آماتور به اکانت میایند بسیار مطلوب باشد و به آنها در حل کردن خطاها یاری دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.