آموزش افزودن تصویر به دسته بندی در وردپرس

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

آموزش افزودن تصویر به دسته بندی در وردپرس

اضافه کردن تصویر به گروه بندی یک کدام از راه حل‌هایی میباشد که میتوانید طراحی سایت از روش آن تصاویر را تروتمیز‌سازی و جای ‌یابی فرمائید. همینطور این گروه‌بندی‌ها قادر است به شما یاری دهد تا عالی تصاویر وب سایت خودتان را رئیس فرمائید. ولی گروه‌‌بندی تصاویر در وردپرس مزایا بسیار متعددی را درپی داراست که درین نوشته ی علمی به آن ها نمی‌پردازیم. البته یک راهکار بسیار مطلوب برای بهبود مسائل مدیریتی در وردپرس میباشد.
این فعالیت به طور پیش‌فرض در وردپرس قابلیت‌پذیر وجود ندارد. طراحی سایت در مشهد البته پلاگین‌های متعددی میباشند که میتوانید با به کار گیری از آن ها مبادرت به اضافه کردن تصویر به گروه بندی نمائید. استعمال از هر مورد از این پلاگین‌ها قادر است مزایا و معایب مرتبط با خویش را داشته باشد. ولی درین نوشته ی علمی سعی ما بر این است به شایسته ترین پلاگین جان دار در بازار برای جاری ساختن این فعالیت بپردازیم پس تا نقطه پایان این نوشته ی علمی با ما همپا باشید.
چرا اضافه کردن تصویر به مجموعه بندی قادر است اثرگذار باشد؟
وردپرس دارنده خصوصیت به اسم taxonomie میباشد که به شما قابلیت و امکان میدهد  رایاپارس پست های خویش را به تیم ها و برچسب ها تر و تمیز نمائید یا این که حتی taxonomieهای سفارشی خویش را ساخت و ساز فرمایید. taxonomie پیش فرض مجموعه‌بندی و برچسب‌ها تنها برای پست‌ها در دسترس میباشند. با این حالا، taxonomie ها را می‌اقتدار به هر نوع پست وردپرس مانند صفحه های، پیوست‌ها، یا این که هر نوع پست سفارشی که ممکن میباشد در بلاگ خویش به کارگیری نمائید، اضافه کرد.
وقتی که تصویری را به پست‌ها یا این که صفحه های وردپرس خویش اضافه می کنید، در کتابخانه رسانه وردپرس تحت عنوان پیوست ذخیره می شود. پیوست یک نوع پست میباشد که میتواند taxonomieهای خاص خویش را نیز داشته باشد. اضافه کردن گروه‌ها و برچسب‌ها به تصاویر وردپرس به شما یاری می‌نماید تا تصاویر را شل‌خیس پیدا و تروتمیز فرمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.