معرفی افزونه iThemes Security برای افزایش امنیت وردپرس

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

معرفی افزونه iThemes Security برای افزایش امنیت وردپرس

مراقبت امنیت اینترنت‌وب سایت‌ از مهم‌ترین مسائلی میباشد که همواره می بایست  طراحی سایت در مشهد به آن دقت کرد. پلاگین iThemes Security یک پلاگین‌ی امنیتی در وردپرس میباشد که به شما یاری می‌نماید اقدامات موثری در جهت ارتقا امنیت جاری ساختن دهید.
ولی نصب کردن این پلاگین به تنهایی کفاف نمی دهد. شما می بایست طراحی سایت مسائل اصلی دیگر مثل گزینش هاست مطلوب، آپ دیت رسانی پلاگین‌ها و… را هم آیتم دقت قرار دهید. براین اساس عالی میباشد آغاز به نوشته‌ی‌علمی‌ی تحت رجوع نمایید و ۱۰ نکته‌ی ضروری را رسیدگی و رعایت فرمایید، بعد به سراغ نصب این پلاگین بروید.
ارتقاء امنیت وردپرس با ۱۰ نکته
معرفی پلاگین iThemes Security
iThemes Security دوستداشتنی‌ترین پلاگین امنیت در وردپرس میباشد رایاپارس که بیش تر از ۹۰۰ هزار نصب فعال داراست. در توضیحات این پلاگین آمده میباشد که:
“ iThemes Security بیش تر از ۳۰ طریق برای ارتقا امنیت ahrefs  وب سایت شما ارائه می دهد.
به صورت معدل در هر روز بیش تر از ۳۰ هزار وبسایت مبتدی و تازه کار گزینه حمله ها هکرها قرار می گیرند. تارنما‌های وردپرسی می توانند مقصود قابل قبولی برای تهاجم ها باشند. چون ادمین وب سایت‌های مبتدی و تازه کار، توجهی به امنیت پلاگین‌ها، توان پسورد، منسوخ بودن نرم افزار‌ها و.. ندارند.
ولی این پلاگین‌ امنیتی می‌تواند حفره‌های رایج را شناسایی نماید، جلوی حمله ها اتوماتیک را بگیرد و در اعتبار سنجی یوزرها اعتنا بیشتری به خرج دهد.”
این پلاگین در دو ورژن‌ی مجانی و مبلغی ارائه گردیده است که ما در‌این نوشته ی علمی به معرفی ورژن‌ی بدون‌پول آن می پردازیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.