کاربرد تایپوگرافی در طراحی وب‌سایت

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

کاربرد تایپوگرافی در طراحی وب‌سایت

احتمالاً اینک که به پرسش تایپوگرافی چیست؟ جواب دادیم می پرسید طراحی سایت در مشهد خب کاربردش در ساخت سایت چیست؟ در بالا به حیث میرسد این هنر تنها در شغل های گرافیکی طراحی سایت و پیاده سازی لوگو کاربرد داراست. البته در حالتی که شما یک طراح اینترنت‌وب سایت می باشید بایستی برای پیاده سازی رابط کاربری و ساخت و ساز شایسته ترین UX تا حدودی با این دانش آشنا باشید.
UX چیست؟ چرا در پیاده سازی مداقه داراست؟
موردها اثر گذار در تولید تایپوگرافی مطلوب برای اینترنت‌وبسایت
۱- نوع فونت
یکی‌از مهم‌ترین نکاتی که بایستی در اینترنت‌وب سایت به آن توجه نمائید  رایاپارس گزینش درست فونت (font-family) میباشد. فونت‌ها در خوانایی متن‌ها و تولید رابط زیباتر اثر گذار میباشند. برای مثال یک متن واحد را با سه فونت متعدد تایپ کرده‌ایم، کدام یک خواناترند؟
متاسفانه تعداد فونت‌های دیدنی لهجه فارسی بسیار محصور و انگشت‌شمار میباشد. خوب میباشد آغاز به نوشته‌ی‌علمی‌ی پایین مراجعه کرده و فونت قابل قبولی برای اینترنت‌وبسایت خویش تعیین فرمایید.
شایسته ترین فونت‌های فارسی در طراحی وب سایت
۲- اندازه فونت
اندازه فونت (font-size) در خوانایی بسیار عنایت داراست. ahrefs و از نکات اساسی تایپوگرافی میباشد. جذاب میباشد بدانید ربات‌های گوگل هم به اندازه سایز نوشته‌ها اعتنا می‌نمایند و در شرایطی که فونت از حد استاندارد ریزتر باشد خطای مشخصی در سرچ کنسول اخذ می کنید.
می بایست دقت فرمائید ضمن سایز فونت مطلوب، مسافت‌ی مطلوب در میان خطوط (line-height) را هم تولید نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.