هدف تحقیقاتی در کلمات کلیدی

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

هدف تحقیقاتی در کلمات کلیدی

Rand Fishkin بنیانگذار Moz می‌نویسد: «یک جستجوی طراحی سایت پژوهش ها تجاری، مرزی میان جستجوی خالص و مقصود تجاری قرار میدهد. به عنوان مثال، یافتن شرکای احتمالی برای سهم دار شدن در تی‌شرت‌های جدیدتان در Albuquerque، پی بردن اینکه چه کمپانی‌هایی در بریتانیا کیف لپتاپ میسازند و میفروشند یا این که تحقیقاتی درباره شایسته ترین مارک دوربین‌های دیجیتال برای یک خرید همگی‌جانبه. اینها مستقیما تبادلاتی نیستند، و شاید هیچوقت برای معاملات جنس، سرویس ها یا این که مسکوکات سود ندهند، ولی به طور کامل هم اطلاعاتی نیستند.»
مشتری‌های احتمالی شما ممکن میباشد از کلمه ها کلیدی‌ای با مقصود تحقیقاتی برای مقایسه تولیدات یا این که دکان‌ها به کار گیری نمایند. ممکن میباشد تفاوت‌های فصلی در بها را در بین جاهای متعدد کاوش نمایند. یا این که ممکن میباشد کوشش نمایند تا اطلاعاتشان را عمیق‌خیس نمایند.
یک نمایش در اختیار داریم. یک دوست رخ‌بوکی، پیوند پادکستی درباره “American Cricket Farming” را پست می‌نماید. در صدر، ممکن میباشد به طور یک طنز به حیث بیاید، ولی پادکست دور از شوخی میباشد. اجراکننده از مدیریت National Institute of Food and Agriculture گفتگو می‌نماید و درباره چندتا مارک جیرجیرک حرف می‌نماید. شما در دام افتاده‌اید. در آخر، حاضرید حشره بخورید. ولی با کدام حشره می بایست آغاز نمایید؟
بخش اعظمی از مشتری‌ها ترجیح میدهند پیش از خرید خویش پژوهش ها نمایند.
درباره عرضه کنندگان جیرجیرک کاوش می کنید. هنوز فراهم خرید نیستید، البته به سمت یک تبادل گام برداشته اید.
سفارش میکنیم نوشته‌ی علمی راهنمای بی نقص هدف ها عبارات کلیدی را پژوهش فرمایید.
اینجا هم بازاریابی محتوا ممکن میباشد جواب برخی از سوالهای مخاطب را بدهد. Exo، تولید کننده بارهای پروتئینی بر محور آرد جیرجیرک، جواب جستارهای تبادلاتی را در وبلاگش و به وسیله تعدادی گراف‌های اطلاعاتی درمورد جیرجیرک‌ها می دهد.
یاری به مشتری در هم اکنون پژوهش، می تواند مراحل خرید را سرعت ببخشد.
به علاوه بازاریابی محتوا، گاهی بهتر میباشد لغت ها کلیدی غرض تحقیقاتی را با بازاریابی موتور کاوش غرض گیری فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.