سه مؤلفه E-A-T به صورت مطلوب رعایت نشده طراحی سایت میباشد
چگونگی محتوای اساسی ذیل میباشد.
اشخاص از محتوای اساسی رضایت ندارند.
تیتر اغراق آمیز شوکه کننده میباشد.
تبلیغات یا این که محتوای حامی منجر حواس پرتی شما از قرائت محتوای اساسی میگردد.
نارضایتی از داده ها مرتبط با اینترنتوب سایت یا این که هر که محتوا را میسازد.
اعتبار اینترنتوبسایت یا این که تولید کننده محتوا
تا حدودی مطلوب وجود ندارد.
البته زمانی محتوای بی کیفیتی را شناسایی کردید شایسته ترین مبادرت چیست؟ آیا بایستی آن را حذف فرمایید یا این که سئو نمائید؟
گری ایلیس از گوگل میگوید@ jenstar:
ما سفارش نمیکنیم در کل محتوا را برای ورژن Panda گوگل حذف نمائید، بلکه مطالب کیفیت عالی بیشتری را اضافه فرمایید (shendison@).
- گری "鯨 理" ایلیس (methode) 7 اکتبر 2015
گری ایلیس چندین سال آنگاه درباره ی حذف محتوا اعلام کرد:
"این فعالیت ضمانت نمینماید که شما اثرات مثبتی را مشاهده خواهید کرد ... محتوایی که در حاصل کاوش نماد داده نمیشود، ایندکس گردیده وجود ندارد و در حالتیکه محتوا ایندکس گردیده نباشد، معمولاً روی توفیق وبسایت شما تأثیر نمیگذارد. جان مولر از Google همینطور در یک جلسه مدیران اینترنتتارنما Google درباره ی این قضیه حیث داده میباشد:
"بهبود محتوا
بدین مفهوم میباشد که تنها سکو بندی اینترنتتارنما بالا میرود، در حالی که با حذف محتوا سکو بندی اینترنتوب سایت خویش را از دست خواهید."
براین اساس هر دو مدیریت گوگل مخالف ایده حذف محتوا می باشند؛ ولی این ایده دقیقاً از کجا آمده میباشد؟
در واقع مایکل ویزومیرسکی از گوگل در سال 2011 بود اظهارکرد:
" برای مدیران اینترنتوب سایت اصلی میباشد که بدانند محتوا کیفیت بالا زیر در بخشی از تارنما قادر است کلاً بر جایگاه بندی یک وبسایت تأثیر بگذارد ... حذف صفحه های کیفیت بالا زیر یا این که جابجایی آن ها به یک دامنه دیگر می تواند به سکو بندی اینترنتتارنما شما از روش یک محتوای کیفیت خوب فراتر یاری دهد." ولی کدام تاکتیک صحت دارد؟
- سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۱ ۱۱:۴۲
- ۲۵ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر