وبلاگ چيست و آيا مي‌توان آن را نوعي وب سايت دانست؟

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

وبلاگ چيست و آيا مي‌توان آن را نوعي وب سايت دانست؟

در وب سايت‌هاي ويديويي

كوتاه ترين جواب به‌اين سؤالات, هم آري و هم نه ميباشد. به‌اين خيال كه امروزه واژه “بلاگ” در دو مضمون‌ گوناگون به كارگيري ميشود. در اصلً وب لاگ نوعي سايت ميباشد كه اطلاعاتي را ارائه ميدهد كه در زمينه‌ي موضوعي خاص ميباشد. چنين وب لاگ‌ها نوعي خبر نامه يا اين كه دفترچه خاطرات مي باشند كه اشخاص به طور آنلاين از آن ها براي به اشتراك گذاشتن اذهان يا اين كه چيزي كه در آن تخصص دارا هستند و يا اين كه حتي دعوت از يوزرها براي لحاظ دادن درخصوص مسائل متعدد به كار گيري مي‌نمايند.

با وجود اشكال متفاوت بلاگ‌هاي مدرن، شما ميتوانيد وب لاگ‌هاي فردي و ماهر را نيز پيدا فرماييد. برخي از آن‌ها به معاش روزانه و برخي ديگر به موضوعات يا اين كه گستره محدودي تخصيص مييابند . بلاگرها پست‌هايي را كه به محتواي اساسي سايت مربوط ميباشند را به اشتراك مي گذارند؛ دراين‌صورت پاسخ مثبت ميباشد و بلاگ نوعي سايت ميباشد! با اين وجود، در يك يا اين كه دو ده سال اخير حالت عوض شده ميباشد. در اكثر حيطهها رقابت در مسئله اينترنت فوق العاده زياد شد‌ه‌است.

براي اينكه مدام چيره باقي بمانيد و در موتور‌هاي كاوش جايگاه بالاتري را كسب نمائيد، مورد نياز ميباشد علاوه بر اعتنا به ملزومات پباده سازي، محتواي خويش را نيز دائما بروزرساني نمائيد.

در حال حاضر مي توانيد بلاگ‌هاي كسب و كار الكترونيك طراحي سايت و تارنما‌هاي شركتي، كه دارنده فراگيري و ارائه داده ها خاص و سبد توليدها مي‌باشند را پيدا نمائيد. و اين گزينه وقتي فيس ميدهد كه پاسخ به پرسش بالا منفي باشد. به ذكر ديگر، وب لاگ نوعي تارنما وجود ندارد. در واقعيت وب لاگ بخشي از يك تارنما ميباشد كه خبر ها و مقالاتي ديدني در مورد زمينه اساسي وبسايت ارائه ميدهد.

مورد نياز ميباشد بدانيد كه در صورتي‌كه وب سايت براي مخاطبان متبوع خويش موثر نباشد، حتي شايسته ترين پباده سازي و كارايي نيز بها خويش را از دست خواهد اعطا كرد؛ البته در حالتي كه با به كار گيري از ايده‌هاي باارزش از يوزرها پشتيباني نمائيد و به آنان در برطرف كردن ايرادات و رفع نيازها امداد نماييد و همينطور پباده سازي متفكرانه مطابق با نيازها و انتظارات يوزرها براي وبسايت خويش در لحاظ بگيريد منجر درخشيدن محتواي وبسايت شود.

همگي محتواي ساخت شده به صورت ويديو ساخته مي‌شود كه ممكن هست راجع‌به خدمات تلويزيون آنلاين يا پلتفرم‌هاي اشتراك كليپ باشند.
تارنما‌هاي جمع‌سپاري

با هدف جمع‌آوري سرمايه اوليه براي اهداف مختلف، از موسسه خيريه گرفته تا سرمايه‌گذاري‌هاي تجاري طراحي و گزينه به كار گيري قرار مي‌گيرند.
غرض اصلي سايت‌هاي ارتباطي اجتماعي

ساخت بستري براي تبادل لحاظ و به اشتراك‌گذاري افكار مي‌باشد. گزينه آن‌ها ممكن هست پيام‌هاي متفاوت مانند توييت كردن متن‌هاي كوتاه، اشتراك مطالب زمانبر‌تر و… و همچنين انواع مختلف مضمون ها و طبقه‌بندي اجتماعي داشته باشند. به هر در حال حاضر تارنما‌هايي از اين دست، نه براي اشتراك پست‌هاي مربوط به خود، بلكه براي ارتباطات توليد ميشوند كه معمولاً كاربر محتواي مورد نظرخود را در اين رسانه‌ها تشكيل داد مي‌كند.
تارنما‌هاي خبري

نوعي مجله يا روزنامه آنلاين مي‌باشند كه هدف آنان آگاه كردن كاربران از آخرين خبر‌ها و حوادث است. منابع آنها ممكن است جهاني (مشتمل بر يكسري جهت و گزينه) يا خاص (اخبار طراحي، خبر ها مد، خبر ها اقتصادي و غيره) باشد.
پاسخگويي

اين قضيه از كسي پوشيده نيست كه در حال حاضر مردم بيشتر كارهاي خود را با تلفن‌هاي يار و رايانه‌هاي شخصي يا لپتاپ ايفا مي دهند. اين امر به آنان امكان جاري ساختن خيلي از كارها را در آن لحظه مي‌دهد، بدين ترتيب كاربران امروزه انتظار دارند كه سازندگان وبسايت‌ها براي آن‌ها ارزش قائل باشند.

تارنما‌هايي كه در رايانه‌ها طراحي و ساخته ميشوند، بايد با دستگاه هاي موبايل نيز سازگار و براي آنها مناسب باشند. ديدني است بدانيد كه گوگل انجام و ساخت‌و‌ساز اين سازگاري با تلفن همراه را يكي از ويژگي‌هاي مهم كه بر رتبه وب سايت در موتور جستجو تاثير مي‌گذارد اعلام‌كرد. وب سايتي كه صفحات يك اندازه و يك دكورا سيون كلي براي كليه دستگاه‌ها در آن مصرف شده و به هيچ عنوان بهينه‌سازي نشده مي باشد. اين بدان معناست كه در شرايطي‌كه وب سايت را در تلفن هوشمند باز فرماييد، بايد براي خواندن مطالب برگه را به صورت دستي زوم فرمائيد كه اين مسئله جالبي نيست.

اگرچه ممكن هست سرعت بارگذاري برگه وب سريع تر باشد، اما اين زمينه منجر نمي‌شود كه كاربران از اين فعاليت راضي باشند و صفحه هاي را براي تلاوت مطالب يا تپ كردن بر روي چيزي زوم كنند. شايان ذكر مي‌باشد كه بيش از ۵۰٪ جستجوهاي افراد با گوشي جاري ساختن ميشود و در شرايطي‌كه وب ‎وبسايت شما بدين صورت طراحي شده باشد ممكن مي باشد بخش اعظمي از مخاطبان خود را از دست بدهيد.
وب‌وب سايت ريسپانسيو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.