مسائلي كه در طراحي سايت بايد به آنها دقت كنيد

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

مسائلي كه در طراحي سايت بايد به آنها دقت كنيد

ساختار و پوسته وبسايت امروزي و بي آلايش باشد:

بايستي ساختار و پوسته تارنما خويش را طوري در حيث طراحي سايت بگيريد كه بازديدكننده بتواند شل به بخش هاي گوناگون وب سايت دسترسي پيدا نمايد و مبتلا گيجي و سردرگمي نشود. مجموعه بندي درست و اكران نشاني مكاني كه بازديدكننده در آن جاي‌دارد قادر است اثر گذار باشد.

گسترش سلسله مراتب را فراموش نكنيد:

شما بايستي سلسه مراتب معمولي اي كه مشمول ورقه مهم، كاغذ در رابطه ما و ورقه تماس ميباشد را در حيث بگيريد. همينطور بايستي اين سلسه مراتب براي مجموعه بندي كالاها و خدمات نيز وجود داشته باشد.

امكاناتي مطلوب با حجم بيزنس خويش براي تارنما در حيث بگيريد:

تجهيزات وبسايت بايستي متناسب با حجم تجارت شما باشد. در واقع بايستي امكاناتي را در لحاظ بگيريد كه به آن ها نياز ميباشد و خير بيشتر. تجهيزات اضافه تنها سبب ساز سنگين شدن وبسايت و گيجي و سردرگمي بازديدكننده مي گردد.

آناليز وبسايت هاي داراي اعتبار در حوزه كار خودتان:

براي اينكه بتوانيد به الگوي قابل قبولي براي شيوه ساخت سايت برسيد، شايسته ترين رويه مراجعه كردن به وب سايت هاي داراي اعتبار در مسئله كاري خودتان ميباشد. علاوه بر اين چنانچه قرار ميباشد كه ساخت وب سايت را به دست پباده سازي ديگر بسپاريد گشوده هم اين‌شيوه شايسته ترين طرز ميباشد تا بتوانيد از طراحاني كه‌اين تارنما هاي داراي اعتبار را پباده سازي كرده اند به كارگيري فرماييد و در واقع شغل را به يك مجموعه كارشناس و آزمون پس داده بسپاريد.

پروسه فروش معمولي:

فرايند فروش متاع و خدمت خويش را بايستي معمولي و راحت پباده سازي نمائيد و از عدم وضوح بپرهيزيد. اين ياري مي نمايد كه بازديدكننده اي كه قصد خريد دارااست ترغيب به خريد خواهد شد و در اواسط فرايند خريد پشيمان نشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.