مزاياي وردپرس؛ ۱۶ ويژگي برتر آن براي طراحي سايت

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

مزاياي وردپرس؛ ۱۶ ويژگي برتر آن براي طراحي سايت

وردپرس يكي‌از دوستداشتني‌ترين سيستم‌هاي مدير محتواست كه طراحي سايت به گويش PHP مندرج ميباشد و بدليل مدير سهل و آسان و با صرفه‌بودن آن از ديد ساختار بهينه سازي وب سايت يك كدام از شايسته ترين مورد‌ها براي طراحي وب به حساب مي‌آيد. در‌اين نوشته ي علمي شما‌را با طرز شغل، تاريخچه و مزاياي وردپرس آشنا خوا‌هيم كرد.

وردپرس چه ميباشد؟

مزاياي وردپرس - وردپرس چه مي‌باشد

در يك تمجيد بي آلايش وردپرس قابل انعطاف‌افزاري ميباشد كه ميتوانيد براي ساخت اينترنت‌وبسايت، وب لاگ و يا اين كه حتي ساخت‌و‌ساز يك اپليكيشن از آن استعمال فرمائيد. وردپرس از سال ۲۰۰۳ منتشر گرديده‌است و تحت عنوان يك سيستم مدير محتوا بسيار انعطاف‌پذير شناخته شد‌ه‌است. امروزه بيش تر از ۲۷ درصد از مجموع اينترنت مثلا بعضا از دوست داستني‌ترين اينترنت‌وب سايت‌هايي كه احتمالا اسم آنها‌را شنيده‌ايد را مشتمل بر مي گردد.

وردپرس شما‌را قوي مي‌سازد اينترنت‌تارنما خويش را با استعمال از مرور اينترنت تماما رئيس نماييد سواي اينكه نياز به يادگيري طريق كد گذاري و اپ‌نويسي داشته باشيد. در واقعيت در شرايطي‌كه شما تا به حالا از يك ويرايشگر متن مثل مايكروسافت ورد استعمال كرده باشيد صحيح مانند به عبارتي ميتوانيد از ويرايشگر وردپرس نيز در منزل به كار گيري فرمائيد.

سفارش اينترنت راز: شايسته ترين پلاگين هاي وردپرس در سال ۲۰۱۹
وردپرس چه‌گونه عمل مي‌نمايد؟

مزاياي وردپرس - كاركرد وردپرس

براي به كارگيري از برنامه وردپرس نخست بايستي اپليكيشن آن را دانلود و بر روي اينترنت سرور خويش نصب نمائيد و يا اين كه با خريد هاست وردپرس اينترنت‌سر هم‌زمان با خريداري هاست، ورژن نصب گرديده وردپرس را اخذ نماييد. بعد از اتصال آن به مقر داده، قابليت استارت به ساخت محتوا مختص خودتان در اينترنت مي يابيد. ممكن ميباشد بغرنج به لحاظ رسد ولي تك تك اين فرآيند گهگاه كمتر از 5 دقيقه ارتفاع ميكشد. بعداز نصب اين اپليكيشن شما كار كشته خواهيد بود از يك ويرايشگر بي آلايش و بر طبق اينترنت براي تكثير مطالب و تشكيل داد اينترنت‌وبسايت خويش استعمال فرمائيد. سرويس ها هاست وردپرس اينترنت‌سر اذن ميدهد يك اينترنت‌تارنما نو وردپرس در كوتاهترين فرصت ممكن ساخت و ساز خواهد شد.

مزایای وردپرس نسبت به سایر برنامه های مدیریت محتوا:

کاهش هزینه: علاوه بر راه اندازی کم هزینه سایت، دیگر نیازی نیست که برای هر تغییری که می‌خواهید در سایت انجام دهید، به شرکت طراح سایت خود مراجعه کنید. وردپرس این امکان را به شما می‌دهد که هر زمان خواستید، تغییرات خود را درون سایت ایجاد کنید، مطالب جدید در سایت منتشر کنید، کاربران خود را مدیریت کنید، به نظرات رسیدگی کنید و ….

ظاهر زیبا: در سطح اینترنت هزاران قالب مخصوص وردپرس وجود دارد که شما می‌توانید انتخاب کنید و روی سایت خود پیاده‌سازی کنید. اما وردپرس امکان اینکه قالب سفارشی خود را طراحی و استفاده کنید را نیز دارد.

مدیریت آسان: شما به راحتی می‌توان سایت خود را در هر جا که هستید، چه با کامپیوتر و چه با موبایل، مدیریت کنید و نیازی به هیچ گونه برنامه جانبی ندارید.

ارتباط با شبکه‌های اجتماعی: وردپرس و افزونه‌های جانبی آن به شما این امکان را می‌دهند که به صورت خودکار سایت خود را به شبکه‌های اجتماعی بزرگ مانند توییتر، فیسبوک و یوتیوب متصل کرده و مشتریان خود را از تغییرات سایت خود باخبر سازید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.