مراحل طراحي سايت

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

مراحل طراحي سايت


يك كدام از اصلي ترين مشكلاتي كه در پروسه روند ساخت سايت طراحي سايت پيش ميايد، عدم داده ها كافي در صاحبكار و نداشتن تعريف‌و‌تمجيد ظريف از پروژه ميباشد. اين نقص‌ سبب كاهش سرعت اعمال پروژه و كاهش نسبي كيفيت جاري ساختن شغل مي‌شود . بخش اعظمي از پروژه ها به جهت اين كه فرآيند ساخت سايت به صحت و با ترتيب مطلوب اجرا نشده اند، به باخت ميخورند. به عنوان مثال هنگامي صاحبكار پس از اجرا فرآيند نخستين و پس از پباده سازي گرافيكي پوسته و پياده سازي ورژن اينترنت بخواهد ساختار گرافيكي پوسته را تغيير و تحول دهد، پروژه متوقف ميگردد و مي بايست مجدد كليه فرآيند پيشين تكرار شوند و هزينه و مجال بيشتري براي ساخت وب سايت صرف مي‌شود.اين متن جهت مشخص و معلوم شدن مراحل طراحي وب و خلاصه اي از پروسه ساخت سايت مندرج ميباشد تا كارفرمايان رويت كرد كلي از پروژه داشته باشند.آشنايي نياز هاي صاحب و مالك وب سايت :در‌اين مرحله صاحب و مالك تارنما نيازهايي را كه سبب گرديده به خيال برطرف كردن آن‌ها به تفكر ساخت سايت بيفتد مطرح مي نمايد. كمپاني ساخت وب سايت هم با دقت به تجربه اي كه در طراحي وب سايت منحصر به فرد داراست براي برطرف كردن هر يك راهكاري تعريف‌و‌تمجيد ميكند و پيشنهادات مختلفي ارائه ميدهد.رسم هدف ها تارنما :غرض عمده وب سايت هاي تجاري فروش بيشتر از روش وبسايت است. در وبسايت هاي غيرتجاري هم بازديد بيشتر يوزرها از مهم‌ترين هدف ها است. چهت نيل به هدف ها تارنما در رتبه اوليه بايستي مخاطبين تارنما شناسايي شوند و بازار مقصود مهم مخاطبين معين خواهد شد. از جملهً براي سايتي كه در موضوع فروش پوشاك خردسال ها درگير ميباشد، بازار غرض، پدر و مادر يا اين كه ترجيحاً مادراني ميباشند كه فرزند كوچك دارا هستند . آشنايي كاربر به ما ياري مي نمايد تا در همگي فرايند ساخت وب سايت علايق او‌را بشناسيم تا تارنما پباده سازي گرديده از همگي لحاظ گزينه تأييد و عشق و علاقه گردآوري متعددي از بازار غرض مخاطبين باشد.گزينش مسير تكان ساخت وب سايت :با معلوم شدن هدف ها تارنما ، مي بايست مسير وصال به‌اين هدف ها هم از قبلي طرح ريزي گرديده و معلوم باشد.فراهم سازي خلاصه اي از متن ها تارنما،مهيا سازي تصاوير تارنما،امكاناتي كه در آينده به وب سايت اضافه مي‌گردد،شيوه هايي كه قرار ميباشد براي تبليغات وبسايت آيتم به كارگيري قرار بگيرد،فرصت بندي وب سايت براي ماههاي آينده و ... نكاتي ميباشد كه در‌حالتي كه پيش از پباده سازي براي آنان  برنـامه ريزي گردد ، سرعت انجـام پروژه را بالا مي بــرد و درگيــري فكري را براي آينده از دربين ميبرد و مي قدرت در فرايند بعد از آن به نكات اصلي تري در ارتباط پيشرفت وب سايت تفكر كرد.

محاسبه و ارزيابي بازار و چك رده رقبا :شركت‌ها به مراد ارتقاء فروش در بازارهاي متفاوت،مستلزم برنـــامه ريزي دقيقي مي‌باشند؛كه بر مبناي نحوه هاينو تبليغاتي و استراتژي هاي رقيبان اجرا مي‌گردد. چرا كه سواي در لحاظ به چنگ آوردن موقعيت شركت‌هاي حريف ومشخص كردن نقاط قوت و ضعف، نمي‌قدرت به برتري و رده متمايز نسبت به رقبا دست يافت.در همين راستــا براي طراحي وب تازه هم مي بايست  وب سايت هاي رقبا را كه درگير به فعاليت مي باشند محاسبه كرد تا با اعتنا به نقاط قوت و ضعف آنان ، تارنما تازه به خير و خوبي پباده سازي گردد. چك وب سايت هاي رقبا مي‌تواند از حيث تجهيزات تارنما ، گرافيك وبسايت ، نوع تصاوير وب سايت ، متن هاي وب سايت و . . . باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.