دروپال DRUPAL

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

دروپال DRUPAL

یکی‌از دیگر از گونه های سیستم رئیس محتوا طراحی سایت در مشهد که دارنده کاربرد عظیم و وسیع ای میباشد، دروپال میباشد. دروپال نیز بوسیله بعضا از شرکتهای تعالی گزینه استعمال قرار گرفته که برای مثال آن ها می شود به Sony Music و New York Observer
اشاره نمود. دروپال دارنده بیشتراز 6000 پلاگین اثرگذار و کاربردی برای اشخاصی که از این سیستم رئیس محتوا به کار گیری می نمایند.
این زمینه تا حدودی توانسته نیاز یوزرها را رفع و رضایت آن‌ها‌را جلب کند. یکی‌از معایبی که دروپال نسبت به وردپرس و جوملا دارااست، ابهام آن میباشد. این مسئله منجر گردیده تا مردم اشخاص نتوانند از آن فایده مورد نیاز را ببرند. بنابراین معمولا شرکت ها بلندمرتبه که دارنده مجموعه آی تی توانمند بوده می‌توانند منفعت موردنیاز را از دروپال ببرند.
کمبود پوسته یک کدام از دیگر از مشکلاتی میباشد که یوزرها دروپال با آن مواجه می‌باشند، این کمبود هم برای امکان های مجانی و هم برای پوسته های غیر مجانی چشمگیر میباشد. از این رو عده ای که متخصص کافی در مورد دیجیتال مارکتینگ نیستند، خوب میباشد سراغ CMS هایی بروند که فعالیت با آن ها بی آلایش خیس بوده و تعداد پوسته هایی که در مشت یوزرها قرار میدهند بسیار زیاد می‌باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.