چند نکته مهم در مورد چگونگی نوشتن داستان زندگی به صورت حرفه ای

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

چند نکته مهم در مورد چگونگی نوشتن داستان زندگی به صورت حرفه ای

1.قصه معاش خویش را با صدای بلند برای کسی طراحی سایت در مشهد تعریف‌و‌تمجید فرمایید.
برای اینکه راحتتر و خوب کتابت قصه را استارت فرمائید، آغاز تلاش فرمایید روایت معاش خویش را با صدای بلند برای کسی تمجید فرمائید.
به هیچ عنوان اساسی وجود ندارد برای چه کسی قصه معاش خویش را تعریف‌و‌تمجید میکنید! فقط کاری که شما بایستی جاری ساختن دهید این میباشد که یک دوست سابق را صدا فرمائید و بگویید:
"درود! آیا دوست داری تا برایت داستانی را تعریف و تمجید کنم؟"
با اجرا این فعالیت، قصه معاش شما از مغز به زبانتان منتقل گردیده و به کلمه ها تبدیل می‌شود.
خلال این، جاری ساختن این عمل منجر می‌شود تا تخت‌گاز بفهمید که کدام نصیب قصه معاش تان، مستمع را می خنداند یا این که سوالی را در ذهن وی صورت میدهد.
بایستی این شغل را چند توشه اجرا دهید تا عمیقا ماجرا معاش خویش را شم کرده و ابهامات و اشکالات ماجرا خویش را به خیر و خوبی، برطرف نمائید.
2.تایپ کردن را آغاز نمایید.
خب هم اکنون وقت آن رسیده که تایپ کردن را آغاز نمائید. تلویزیون را بی سر و صدا فرمایید؛ وب را انقطاع فرمایید و تمامی حواس خویش را به طور بی نقص و صددرصد به تایپ کردن روایت، معطوف نمائید.
در‌صورتی‌که گوش دادن به موسیقی، تمرکز شما‌را ارتقا میدهد، میتوانید موسیقی ملایمی بگذارید. البته در صورتی ایفا این شغل منجر پرت شدن حواستان میگردد، گوش دادن به موسیقی را به فرصت دیگری موکول فرمایید.
اینجانب خودم به شخصه شایسته ترین و مفیدترین فرصت های نوشتنم در سفرهای هوایی وقتگیر جاری ساختن می‌شود.
زمانی فعالیت تایپ کردن ماجرا معاش تان به آخر رسید، هم اکنون وهله به بازنویسی آن میرسد.
بازنویسی به اندازه تایپ کردن قصه التفات داشته و بایستی بسیار ماهرانه و خلاقانه صورت پذیرد.
3.بازنویسی (ادیت) روایت معاش خویش
• به کارگیری از تکنیک Bullet time
هنگام دستکاری ماجرا معاش تان، به Bullet time تصور کنید.
Bullet time که به "معنای برش مجال" یا این که "لحظه یخ‌زده" میباشد، یک تاثیر بصری یا این که برداشت بصری از جداگانه شدن فرصت و فضای دوربین (یا این که بیننده) از سایر فضاها و مورد ها قابل مشاهده محیط میباشد.
به عنوان مثال، در فیلم "ماتریکس" با بازی "کیانو ریوز" یک‌سری صحنه جالب وجود دارااست که تکنیک Bullet time به زیبایی در آن ها به کار رفته میباشد.
در‌این نوع صحنه ها، همگی چیز نماید میشود تا بتوانید تکان و غلو گلوله ها را تماشا نمائید.
صراحت دارد که Bullet time افکتی جالب و دارای هیجان میباشد، ولی در‌صورتی‌که آحاد فیلم این چنین فیلمبرداری گردد، خسته کننده خواهد بود، صراحت دارد؟
تایپ کردن ماجرا هم دقیقا به همین صورت میباشد. شما می بایست یک جاهایی سرعت را ارتقاء دهید (با جست و خیز و دقت نظر بر روی جزئیات) و یک جاهایی هم سرعت را کاهش دهید (با استعمال از کتابت لغت ها بیشتر برای تعریف یک لحظه).
شما بایستی از تکنیک Bullet time فقط در طول هایی خاص برای تولید شعور بیشتر استفاده کننده از آن لحظه حساس؛ ارتقاء هیجان و لذت بردن کاربر از لحظات اساسی و گرانبها معاش تان استعمال فرمایید.
اما در سایر بخش های ماجرا، سرعت خویش را ارتقاء دهید تا قصه شما برای کاربر بی بها و کسل کننده نشود!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.