مطالعه موردی چه چیزی نیست؟

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

مطالعه موردی چه چیزی نیست؟

مطالعات موردی اطلاعیه مطبوعاتی نیستند. از آن‌ها می اقتدار برای طراحی سایت در مشهد معرفی محصول ها نو بهره مند شد، البته صرفا وسیله ای برای کلام در زمینه‌ی تولیدها و سرویس ها نیستند.
مطالعات موردی تبلیغات نیستند. از آن‌ها می قدرت برای تبلیغ محصول ها ها و خصوصیت های آن بهره مند شد، ولی خیر در باب شما.
یک استیناف موردی بهتر در زمینه ی هجرت مشتری میباشد و خیر کمپانی شما.
اکثر مطالعات موردی محتوای تهی و فراموش شدنی میباشند، چون این واقعیت را نادیده گرفته که تفحص موردی به معنای حقیقی واژه و کلمه ماجرا میباشد. در‌این سیرتکامل ساخت و ساز محتوا، محتواها تمرکز بر روی پیام رسانی و صدای مارک میباشد و فراموش می‌شود که از هیبت روایی برای جذابیت روایت مصرف شود. حتی بدتر از آن اینگونه محتوایی سرشار از تمجید و تملق از کمپانی میباشد و این مطرح ترین گناهی میباشد که در هنگام تایپ کردن تفحص موردی می اقتدار مرتکب آن شد.
بازاریابی استیناف موردی
تحقیق موردی به اندازه پست بلاگ جالب و قابل اشتراک وجود ندارد و اکثر وقت ها به عایدی بقیه پوسته های محتوا نادیده گرفته می گردد. هم اکنون پرسش این میباشد که چرا اساساً می بایست نسبت به بازاریابی پژوهش موردی اهتمام ورزید؟ پاسخ این میباشد که یک بازرسی موردی واقعا مفید و اثربخش میباشد.
در گزارش اخیر بازاریابی B2B از گروهی از بازاریابان راجع به شم آنان نسبت به پوسته های متفاوت محتوا به عنوان مثال تحقیق موردی پرسش شد. حاصل آن شگفت آور بود.
• از ۱۱۲ بازاریابی که درین نظرسنجی کمپانی کردند دو سوم ذکر کردند که رسیدگی موردی بسیار تاثیر قسمت میباشد و می‌تواند باعث به ارتقا مشتری بالقوه و فروش خواهد شد. ۳۲ درصد نیز ذکر کردند که استیناف موردی می بایست به طور کاملً اثربخش باشد. این مورد علامت بخشید که تایپ کردن پژوهش موردی اثربخش ترین پوسته محتوایی در آن گزارش بوده میباشد.
• بیشتراز نیمی از بازاریابان متبوع سنجی در گزارش بازاریابی محتوای (55%) b2b نیز تیتر کردند که از لحاظ آن ها پژوهش موردی صرفا پوسته اثر گذار محتوایی میباشد.
• در حدود ۳۱ درصد جواب دهندگان در گزارش رسیدگی محتوای فناوری b2b در سال ۲۰۱۵ گفتند که از حیث آن‌ها مطالعات موردی سو‌مین پوسته محتوایی تاثیرگذار بعداز نوشته ی علمی های سپید (33%) و برگه داده (%39) میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.