محتوای خود را خاص کنید

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

محتوای خود را خاص کنید

شما می‌توانید با تحقیق دوباره محتوای خویش در هر مرحله، آن را بهبود داد طراحی سایت در مشهد و با اعتنا به نیازهای خواننده می‌توانید محتوای خویش را خاص خیس فرمائید. در واقع نظارت نیازهای عده ای که می‌خواهند نوشته‌ی‌علمی شمارا استیناف نمایند از عنایت بسیار متعددی برخوردار‌است. درصورتی که که نوشته‌ی‌علمی شما از نگاه موضوعی قادر است ادامه دار باشد، آن را می‌توانید تقسیم بندی کرده و در یکسری نوشته‌علمی آموزشی غیر وابسته آن را بنویسید.
مرحله ششم نوشته‌ی‌علمی نویسی آموزشی :
بخوانید، بازبینی نمائید و این چرخه را تکرار فرمائید
پیش نویس نوشته ی علمی خویش را با صدای بلند برای یک نفر دیگر بخوانید و از او در باب چگونگی نوشته‌ی علمی ای که نوشته اید پرسش بپرسید. آیا او می‌تواند فرآیند نوشته‌علمی نویسی آموزشی شما‌را ادراک نماید؟ آیا چیزی از مداد افتاده میباشد؟ آیا محتوایی وجود داراست که او آن را دوست داشته باشد اما در نوشته‌علمی به آن اشاره نشده میباشد؟ آیا می‌توانیم از این نوشته‌علمی برای اجرا کاری استعمال کنیم؟ با حدس پیشنهادات و اطلاعاتی که از سوی دوست شما ذکر میشود، میتوانید تغییراتی را راجع‌به محتوای آموزشی خویش تولید فرمائید که آن را در غایت قادر است بهبود بخشد.
به دنبال یک لیست را برای شما ذکر می‌کنیم که در یافتن خوب و سریع خیس اشتباهات نوشته ی علمی نویسی آموزشی به شما امداد می نماید :
• آیا محتوای موردنیاز برای این که خواننده بتواند چیزی خاطر بگیرد به اندازه کافی در نوشته‌ی علمی شما درج شده میباشد؟
• آیا کلیه گام های یادگیری به طور بدون نقص آورده شده میباشد؟
• آیا محتوای شما منطقی میباشد؟
• آیا از کلماتی که نماد دهنده توالی گام های جاری ساختن فعالیت است استعمال نموده اید؟
• آیا در ارتباط ایرادات احتمالی که در رویه ساخت‌و‌ساز محتوا وجود دارااست توضیحات خویش را داده اید؟
ویرایش فرمائید، بلند بخوانید و مجدد آن را دستکاری فرمائید تا در غایت بتوانید رضایت بدون نقص از محتوای خویش را در موضوع ای که نوشته‌ی‌علمی نویسی نموده اید به دست بیاورید. این فعالیت سبب ساز می گردد تا محتوای شما فراهم برای تکثیر در وب لاگ یک وبسایت و یا این که تکثیر در یک روزنامه و خبر نامه باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.