تولید محتوای اخلاقی برای نوجوان ها از طریق فیلم و انیمیشن

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

تولید محتوای اخلاقی برای نوجوان ها از طریق فیلم و انیمیشن

امروزه اکثر زمان ها نوجوانان تمایل متعددی به تماشای فیلم و کارتون طراحی سایت در مشهد دارا‌هستند و با دانش بدین زمینه می اقتدار ، محتواهای اخلاقی در چیره فیلم و کارتن ساخت‌و‌ساز کرد و نوجوانان را تحت عنوان کاربر مشغول کرد. اما همان طور که در صدر به آن اشاره کردیم ، محتواهای ساخت و ساز گردیده نباید به نحوی ایجاد شوند که پیغام یا این که محتوا ، خویش را به طور بی واسطه در حیث کاربر قرار گیرد. چون تجارب اثبات نموده است که ارائه محتوا بدین شکل خیر صرفا موءثر و مثمر ثمر واقع نمیشوند که اکثر زمان ها زمان ها با بازخوردهای نامناسبی از سوی نوجوانان رو به رو می گردند.
نباید فراموش کرد که‌این مقام سنی با اعتنا بدین که سن و سال پاره ای دارا هستند، اما از نظر هوشی در سطح مطلوبی قرار دارا هستند و اکثری از مسائل را به راحتی فهم می نمایند و متوجه می‌شوند ، پس محتواهای ایجاد گردیده نیز تمامی این مسائل را در بر بگیرد.

لیست 55 فیلم برتر IMDb

IMDb یک پایگاه و بانک اطلاعات اینترنتی معتبر مربوط به فیلم‌ و سریال‌ها، برنامه‌ها ی تلویزیونی، بازی‌های ویدئویی، رسانه خانگی و پخش آنلاین محتوا است. این پایگاه داده‌ها معمولا شامل اطلاعاتی از قبیل بازیگران، عوامل، بیوگرافی‌های شخصی، خلاصه داستان فیلم‌ها، رتبه‌بندی و نقدهای منتقدان و مخاطبان می‌شود. کاربران در IMDb به فیلم‌ها و سریال‌ها از 10 نمره امتیاز می‌دهند و به نوعی در نظرسنجی آن شرکت می‌کنند. علاوه بر کاربران، وب‌سایت IMDb نیز بر اساس معیارهای خود به فیلم‌ها امتیاز داده و سطح کیفی آنها را ارزیابی می‌کند. در ادامه این مقاله سینمایی فیلم های برتر IMDb که امتیاز بالایی از این وب‌سایت کسب کرده‌اند را به شما معرفی خواهیم کرد.

فیلم بر اساس واقعیت غریبانه

بهترین نمایش ها در نتفلیکس

بهترین های تلویزیونی از آغاز تاکنون

در این بخش بهترین فیلم های جهان از نظر IMDb را به شما معرفی کرده و هریک را به صورت مختصر مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم. این عناوین به ترتیب برترین فیلم های IMDb معرفی می‌شوند. با معرفی برترین فیلم های IMDb همراه پلازا باشید.

1. فیلم رستگاری در شاوشنک  The Shawshank Redemption از برترین فیلم های IMDb

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.