محتوایی که بیشترین به اشتراک گذاری را داشته است

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

محتوایی که بیشترین به اشتراک گذاری را داشته است

ابزارهای متعددی وجود داراست که میتواند به شما یک روءیت کرد از طراحی سایت در مشهد محتواهایی که بیشترین به اشتراک گذاری ها را داشته اند را نشانه دهد، ولی ابزار آیتم عشق و علاقه ی اینجانب Buzzsumo و یا این که شایسته ترین ابزاری که اخیرا از آن استعمال می‌کنم ahrefs Content Explor میباشد.
در تحت، ما یک جستجوی از "وام های مسکن" میبینیم که در یک ابزار انجام یافته میباشد، و ما یک لیست از محتوا را مبنی بر این مورد علامت داده و بر مبنای "بیشترین به اشتراک گذاری" آن‌ها‌را تر و تمیز کرده ایم. سود قادر است بوسیله مجال پوسته، گویش و یا این که حتی بوسیله ی دامنه ای از ورودی ها و خروجی ها غربال شوند.
احتمالاً ادله واکشی این داده و دستیابی عنوانها به کارگیری از آن‌ها تحت عنوان شالوده و نهاد کلیدواژه ی مطالعه مازاد شما برای محدوده خاص بالا و یا این که فارغ از گردباد مغزی باشد.
مثلا، ممکن میباشد اینجانب بخواهم جایی را آیتم رسیدگی قرار دهم که بیشتر بینش "شغل های اداری اخذ وام" را گزینه تحقیق قرار داده اند.
میتوانم این عبارت را در SEMRush بنویسم و اصطلاحات متعلق به‌این را که با جزئیات بیشتری درین محدوده ی خاص پرداخته اند را آیتم پژوهش قرار بدهم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.