دستکاری کلمات کلیدی در تولید محتوا

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

دستکاری کلمات کلیدی در تولید محتوا

در‌این شیوه شما کلمه ها کلیدی را ویرایش می‌کنید تا به موتورهای طراحی سایت در مشهد کاوش را فریب دهید و آن‌ها گمان نمایند که‌این دو واژه و کلمه به هم مرتبط می‌باشند. نمونه: فروش باتری ماشین در طهران را با واژه و کلمه کلیدی فروش ماشین در طهران بوسیله کمپانی فلان جایگزین می نماید. و با پیوند هایی که کلمه فروش باتری و اسم کمپانی در آن‌ها میباشد به‌این شیت لینک و پیوند می‌دهند. این شیوه بسیار وقتگیر میباشد. البته سود آن این میباشد که گوگل اسم کمپانی را به کاوش کنندگان سرویس ها مرتبط با آن کمپانی سفارش می‌دهد. یعنی زمانی که شما در گوگل برای فروش باتری ماشین را کاوش می‌کنید. گوگل به شما سفارش می نماید که فروش باتری ماشین آن کمپانی بخصوص را هم ملاحظه کنید.
13- از توضیح خدمت اساسی برای نهفته کردن محتوای نامربوط به کارگیری میگردد
در‌این تکنیک یک کلمه و واژه ترند را می‌خواهند در ورقه ای قرار دهند. البته برای جریمه نشدن یک پیشگفتار از خدمت مهم وبسایت خویش را اضافه می نمایند. و آنگاه محتوای مربوط به واژه و کلمه ترند را قرار می‌دهند. براین اساس موتور کاوش و استفاده کننده هر دو فریب می‌خورند و جریمه ای هم در شغل وجود ندارد. نمونه: شما برای واژه و کلمه کلیدی دانلود سریال شهرزاد تبلیغ می‌کنید. اما در ورقه خویش آغاز یک بخش را به توضیح کلی وب سایت تخصیص می دهید. بعد در بخشی منقطع پیوند دانلود سریال را قرار می دهید. بنابراین هم موتور کاوش و هم استفاده کننده مشکلی با این عمل شما نخواهند داشت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.