پرسش اساسی که یک لینک UTM می‌تواند پاسخ دهد

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

پرسش اساسی که یک لینک UTM می‌تواند پاسخ دهد

وقتی‌که همگی طراحی سایت در مشهد پارامترهای UTM رایا پارس اضافه ahrefs شد، یک لینک و پیوند بایستی قدرتمند باشد یاری دهد تا برخی سؤالات مهم را در زمینه‌ی ترافیک اینترنت شما جواب دهد:
ترافیک از کجا می آید؟
چطور ترافیک اخذ میشود؟
چرا ترافیک به سمت اینجانب می آید؟
پارامترهای UTM در گوگل آنالیتیک مشتمل بر 5 نوع داده ها می‌باشند که 3 آیتم از آنان مایحتاج و 2 آیتم از روی اختیار میباشد.
مورد ها موردنیاز:
منبع (source): تعریف می‌نماید از کجا ترافیک میاید؛
رسانه‌ها (medium): برای تعریف عنصر خاصی به کارگیری میشود. به عنوان مثال ممکن میباشد اشاره به جای یا این که سایز بنر نماید؛
کمپین (campaign): این اشاره به کمپین‌های کلی که در اکنون ایفا می‌باشند می‌نماید.
مورد ها ازروی اراده:
واژه و کلمه (term): برای پرداخت هزینه به جستجوهایی استعمال می شود که برای انتخاب کلمه و واژه کلیدی خاصی که برای مناقصه روی تبلیغات خاصی نهاده می شود. مثلا یک تبلیغات برای سرویس ها seo به اینصورت تگ گذاری میشود: utm_term=seo_services
محتوا (content)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.