وقتیکه همگی طراحی سایت در مشهد پارامترهای UTM رایا پارس اضافه ahrefs شد، یک لینک و پیوند بایستی قدرتمند باشد یاری دهد تا برخی سؤالات مهم را در زمینهی ترافیک اینترنت شما جواب دهد:
ترافیک از کجا می آید؟
چطور ترافیک اخذ میشود؟
چرا ترافیک به سمت اینجانب می آید؟
پارامترهای UTM در گوگل آنالیتیک مشتمل بر 5 نوع داده ها میباشند که 3 آیتم از آنان مایحتاج و 2 آیتم از روی اختیار میباشد.
مورد ها موردنیاز:
منبع (source): تعریف مینماید از کجا ترافیک میاید؛
رسانهها (medium): برای تعریف عنصر خاصی به کارگیری میشود. به عنوان مثال ممکن میباشد اشاره به جای یا این که سایز بنر نماید؛
کمپین (campaign): این اشاره به کمپینهای کلی که در اکنون ایفا میباشند مینماید.
مورد ها ازروی اراده:
واژه و کلمه (term): برای پرداخت هزینه به جستجوهایی استعمال می شود که برای انتخاب کلمه و واژه کلیدی خاصی که برای مناقصه روی تبلیغات خاصی نهاده می شود. مثلا یک تبلیغات برای سرویس ها seo به اینصورت تگ گذاری میشود: utm_term=seo_services
محتوا (content)
- چهارشنبه ۱۹ مرداد ۰۱ ۱۳:۳۱
- ۱۸ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر