شيوه هاي جديد طراحي سايت

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

شيوه هاي جديد طراحي سايت

محور مهم راه‌هاي تازه عرضه گرديده، تامين نيازهاي مشتريان و يوزرها طراحي سايت ميباشد. با اعتنا به تمايل هاي مختلفي كه در هر زمان هنگامي در ارتباط طراحي وب سايت پديد ميايد، آپ تو ديت بودن يك كدام از خصوصيت هاي ما يحتاج براي شغل درين عرصه است. در دنياي لبريز رقابت مدرن براي اينكه همواره بتوان منظور هاي مخاطبان و مشتريان را برآورده و هم اينگونه در كنار بقيه رقبا و همياران جنبش و پيشرفت نمود، ما يحتاج ميباشد كه تغييراتي در مدل و سياق كاري ساخت‌و‌ساز و در شكل لزوم علم كافي براي انجام تغييرات كسب خواهد شد، ساخت وب سايت، تخصص دارد كه به صورت مداوم در اكنون تغيير و تحول، رويش و گسترش ميباشد.براي مثال راه‌هاي نو در اين باره كه براي سال 2015 رقم خورده اند، مي شود به مورد ها ذيل اشاره كرد :
- استعمال تصاوير والا و باكيفيت و داراي ربط مفهومي با مورد مهم در دورنما
- استعمال از تايپوگرافي و حروف چيني و محتوا در بخش هاي متعدد ساخت سايت
- برندسازي ديجيتالي از روش لوگو و نشان تجاري خاص
- بسط محتواي ديجيتالي نظير اينفوگرافيك ها، تصاوير، پوشه هاي صوتي و ويديويي در كنار محتواي متني براي تاثير گذاري بيشتر بر مخاطبان
ضرورت تقليد از استاندارد هاي طراحي وب
پباده سازي مطابق با استاندارهاي W3C موجب مي شود تا فساد ها، خطاهاي هنگام بارگذاري شدن و .... به دست كم رسد و يك تارنما سازش جامعي با اشكال مرورگر ها و موتورهاي كاوش داشته باشد. يك ورقه ي اينترنت مي بايست از نگاه كدهايHTML , CSS , Javascript و همينطور به كارگيري از validation هاي اعتبار سنجي، استاندارد هاي جهاني رقم خورده را دارا باشد.
مزاياي استعمال از استانداردهاي طراحي وب سايت :
- مطابقت و همخواني با اشكال قابل انعطاف افزارها و دستگاه ها: وقتي كه از اين قواعد و اصول تقليد گردد، فهم و شعور صفحه ها براي نرم‌افزار هاي خدمت دهنده و خدمت گيرنده سهل گرديده و تحليل آن ها براي موتورهاي كاوش معمولي خيس گردد. هم اينگونه ساختار يك شيت اينترنتي براي نرم‌افزار هاي مرورگر كهن و سنتي نيز به راحتي قابل فهم و شعور و جاري ساختن خواهد بود .
- قابل دسترس براي تك تك اشخاص: در حالتي كه ساخت سايت مطابق با استانداردهاي رقم خورده صورت بپذيرد، صفحه ها با طرز ها و سيستم هاي متعدد مرورگر وب سازگار مي‌شوند و تطبيق پيدا مي نمايند و آحاد اشخاص ميتوانند از آن استعمال كنند. از جمله :
مرورگرهاي صوتي گزينه به كارگيري اشخاصي با اختلالات بصيرت ( مرورگرهاي خط بريل يا اين كه Brail كه متن را به خطوط پر رنگ قابل فهم و شعور ترجمه مي‌نمايند )
نمايشگرهاي دستي، جيبي وTeletext

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.