آیا باید شغلتان را رها کرده و فریلنسر شوید؟

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

آیا باید شغلتان را رها کرده و فریلنسر شوید؟

با ساختن یک دفتر در منزل شما طراحی سایت در مشهد می توانید رایا پارس با در ahrefs چنگ داشتن هرچه نیاز دارید، به آرامی فعالیت نمائید. در صورتی‌که میتوانید به ساعتها کاری پایبند باشید. در‌صورتی‌که چه وقت شما مرتبط با خودتان میباشد، عالی میباشد که عمل را در طول اداری جاری ساختن دهید. این کار به فایده وری شما یاری می‌نماید.
درآمد متبوع خویش را برای زنده ماندن مهیا فرمائید
زمانی با یک درآمد ضمانت گردیده فعالیت میکنید شما هر کمی از درآمدتان را صرف هزینه هایتان می کنید. در‌حالتی که چه ممکن میباشد خیلی ظریف به آن اعتنا نکرده باشید. بخش اعظمی از عموم به دستمزد آتی برای ادامه دادن مستلزم می‌باشند. تحت عنوان یک فریلنسر شما همینطور مورد ای را ندارید.
در شرایطی‌که میخواهید استاندارد‌های معاش خودتان را معلوم نمائید، بایستی معین نمائید که چه ترازو برای آن نیاز دارید. شما همینطور می بایست بدانید که در کجاها می توانید هزینه هایتان را ذیل بیاورید (شاید بایستی اینکار را بکنید). مبنی بر اینکه چقدر برای به کارگیری یک ماهتان نیاز دارید عمل نمائید و ولی پس انداز هم نمایید.
پس انداز فرمایید تا به جریان‌های مالیتان امداد نمایید
تحت عنوان یک فریلنسر شما نمی‌توانید به حقوقتان متعلق باشید. ضمن این معمولا شما آغاز به تصحیح کردن هزینه به مکان درآمد میکنید. هزینه‌های وب، تماس‌های تلفنی و هزینه‌های نقل و جابجایی به جلسات مشتری کلیه دارنده هزینه‌هایی پیش از درآمد دریافتی می باشد.
شغل‌هایی که در اکنون اعمال دارید ممکن میباشد دیر خواهد شد. برخی مشتری‌ها ممکن میباشد دیگر روی پروژه نخواهند شغل نمایند. هنگامی عمل شما به آخر رسید ممکن میباشد با تانی در پرداخت مواجه گردید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.