برای مخاطبین جذابیت ایجاد کنید

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

برای مخاطبین جذابیت ایجاد کنید

اگه دارید سایتتونو مرمت می‌کنید طراحی سایت در مشهد یا این رایا پارس که یه ahrefs تغییر‌و تحول اصلی روی محتواتون ساخت‌و‌ساز می کنید، وقتشه که مجدد در مورد صفحه ها و محتواتون درنگ و طرح ریزی نمائید. جهتیابی و فهرستهاتونو طوری پیاده سازی نمایید که جهتیابی وبسایت ریلکس باشه. متن، تصاویر، بخشهای متعدد و درخواست برای مبادرت برگه در آغاز وبسایت رو با تمرکز گزینش فرمائید و یقین نتایج فرمایید که گونه های متعدد کاربرها رو کاربر قرار بدید.
1- استفاده کننده سوای اپ پیشین: این کاربرها از یه پیوند یا این که با کاوش وارد سایتتون شدند و میخوان باهاتون تماس بگیرن، نشانی اینترنتی بزنن یا این که در ارتباط سرویس ها یا این که محصولاتتون پرسش بپرسن.
سفارش: یه شماره تماس، هیبت تماس و یا این که نشانی نشانی اینترنتی روی مجموع صفحه ها سایتتون و جایی که در معرض روئت کرد باشه بذارید تا این دسته از کاربرها ناچار نباشن بخاطر این داده ها سایتتونو شخم بزنن. شما صرفا چندین ثانیه وقت دارید که اعتنا استفاده کننده رو جلب فرمائید و اگه پیاله این برهه زمانی نتونن چیزی رو که میخوان پیدا کنن، از سایتتون بیرون میشن.
2- کاربرهای کاوش گر: این تیم دنبال یه کالا یا این که خدماتی میگردن و میخوان براحتی سایتتونو جهتیابی کنن تا بیشتر در زمینه ی تولیدات/ سرویس ها و قیمتهاتون بدونن و ببینن با اعتنا به نیازهاشون کدوم کمپانی براشون مناسبتره. این کاربرها معمولا میخوان درباره ی کمپانی، سوابق کاریش، استدلال برپاییش و گارانتی و رجوع و برگشت مال بدونن.
توصیه: هم یه دکمه "خرید"، "فعلا بخرید" یا این که "تماس حاصل نمایید" روی شیت ابتدا سایتتون بذارید و هم یه دکمه "بیشتر بخوانید". کاربری که داره رسیدگی میکنه، احتمالا میخواد بیشتر راجع‌به فرآورده یا این که سرویس ها بدونه، زیرا هنوز فراهم خرید یا این که لبریز کردن هیبت عضویت و دادن اطلاعاتش وجود ندارد. روی کاغذ "بیشتر بدانید" یه دکمه "خرید" یا این که "مغازه" یا این که "تماس" بذارید تا اگه استفاده کننده بدین فیض رسید که محصولو بخره، بتونه ریلکس روی دکمه کلیک کنه.
3- استفاده کننده در جستجوی ایده ها: این کاربرها میخوان راجع‌به تجارب خریدارها و مشتریهای شما بدونن.
توصیه: بد وجود ندارد برای ایده ها به یه تارنما اجتماعی آنلاین دارای اسم و رسم پیوند بدید یا این که خوراکشو اضافه نمایید. از مشتریهاتون بخواهید در شکل رضایت، یه ویدیو از خودشون بگیرن و بگن که از محصولتون یا این که خدماتتون رضایت دارن و براتون بفرستن که روی وبسایت بذارید. خیلی از شرکتها اینکارو میکنن، میتونید فیلمهارو روی یوتیوب آپلود نمائید و روی سایتتون نصبش فرمائید. تو فهرست یا این که جهتیابی سایتتون یه مورد نصیب مشتریها بذارید تا مخاطب تارنما بتونه براحتی وارد اون برگه بشه. میتونید یه گلچینی از رضایتنامه های مشتری ها رو هم روی کاغذ ابتدا سایتتون یا این که تو ردیف کناری اکران بدید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.