داشتن سایت چه مزایایی دارد؟

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

داشتن سایت چه مزایایی دارد؟


در نقطه پایان سال ۲۰۱۱، حدود ۲۴۵ میلیون نفر (۸۰ درصد از جمعیت) در آمریکا بصورت آنلاین و حدود ۱۰٪ از آحاد دسترسی به تارنما‌ها از روش دستگاه های گوشی انجام می‌شدند. در دنیایی بهم پیوسته‌ی وب، داشتن اینترنت سایتی خوب از مدام اصلی‌خیس می باشد.
چرا می بایست یک تارنما درجه۱ داشته باشید؟ بیایید نگاهی بیاندازیم به ۱۰ استدلال اساسی برای این پرسش.
آنچه در‌این نوشته خوا‌هیم داشت+

طراحی سایت در مشهد

رایا پارس

ahrefs

طراحی سایت


۱. حضور ساخت نمائید
۲. تبلیغات بیشتر برای پول کمتر
۳. کمپین تبلیغاتی فعلی خویش را تقویت نمایید
۴. با جواب به سوالات متداول آنلاین، بصورت آنلاین صرفه‌جویی نمائید
۵. به مشتریان خویش یادگرفتن دهید
۶. اخذ ارجاع
۷. یک مقر مشتری نو ایجاد کرد فرمائید
۸. اخذ آدرس اینترنتی
۹. با مشتری خویش ارتباط برقرار نمایید
۱۰. گردآوری داده ها تماس
سود‌گیری
تالیف کننده
مبینا منتظری
۱. حضور ساخت نمایید
در دنیای مدرن عموم بیشتر از هر مجال دیگری در ادامه سرویس ها و تولید ها آنلاین می باشند. عادات عموم در هم اکنون تغییر است. عموم به یک حوزه‌ جدید نقل جای می‌نمایند و خیلی وقت‌ها صرفا به وب متکی میباشند تا در باب حوزه‌ تازه، رسیدگی نمایند و بدانند که برای چه چیزی می بایست به چه کسی مراجعه نمایند. اکثری از اشخاص از روش وب در موقتا پژوهش و یافتن منزل و عمل خویش می باشند. بیشتر عموم انتظار دارا‌هستند که هر بیزنس حرفه‌ای دارنده یک وبسایت باشد. با یک سایت پیاده سازی گردیده‌ی خوب، تجارت خرد شما به یک بازیکن حقیقی و واقعی در وب و خارج از کانال تبدیل میگردد.
نشانی اینترنت خویش را به تبلیغات اثبات، کارت ویزیت و بقیه تبلیغات خویش بیفزایید، درین‌شرایط‌ بازدیدکنندگان این امکان را دارا‌هستند که دقیقاً بدانند کجا می‌توانند برای جواب به سؤالات خویش مراجعه نمایند و دوستان خویش را برای داشتن سرویس ها خوب به کجا معرفی نمایند. هرچه عموم درباره شما و کمپانی شما بیشتر بدانند شانس شما برای جذب مشتری تازه بیشتر میباشد.
۲. تبلیغات بیشتر برای پول کمتر
با یک تارنما می توانید صفحات تبلیغات کاملاً رنگی داشته باشید که 24 ساعت شبانه روز، 7 روز در هفته اکران داده میگردد! شما با استفاده از اکثری از صفحه های توصیفی، تصاویر، موادتشکیل دهنده تعاملی و غیره می توانید خویش و سرویس ها خویش را به مشتریان خویش ارائه دهید و این منجر می‌شود پشت گرمی عموم جلب شود و به نوبه‌ی خویش سبب می شود که آنها تولید ها و سرویس ها شما‌را بیشتر خریداری نمایند.
۳. کمپین تبلیغاتی فعلی خویش را تقویت نمایید
نشانی اینترنت خویش را در کمپین تبلیغاتی فعلی خویش قرار دهید. اشخاص برای داده ها بیشتر به وبسایت شما مراجعه می‌نمایند. جمع داده ها بیشتر، اکثر وقت ها اولی جواب برای یک کمپین تبلیغاتی عالی هست. با نشانی سایت که در اطلاع رسانی شما ذکر شده است، به کسانی خواهید رسید که می توانند آن داده ها و سرویس ها شمارا اخذ نمایند. جبران هزینه‌های تبلیغاتتان میتواند یک ادله اصلی دیگر برای افزودن یک اینترنت‌وبسایت به ابزار و امکانات مارکتینگتان باشد.
۴. با جواب به سوال های متداول آنلاین، بصورت آنلاین صرفه‌جویی کنید
آیا وقت خویش را برای پاسخگویی به اشکال شبیه سوالهای برای هرمورد از مشتری های خویش می‌گذرانید؟ خب شاید این فرایند هیچ‌گاه متوقف نشود اما می گردد آرزو داشت! با داشتن یک وبسایت میتوانید جواب این سؤالات متداول را بصورت آنلاین قرار دهید و مشتریان خویش را برای بازدید از این صفحات ارشادوراهنمایی کنید. حتی میتوانید از روش پیوند این صفحه ها به آن‌ها آدرس اینترنتی ارسال نمایید. مشتریان شما از دانشی که به آن‌ها ارائه می‌دهید تشکر می‌نمایند، ارسال پست الکترونیک یا این که پیشنهاد به تلاوت برگه سوالهای متداول شما، به مجال مازاد بیشتری نیاز نخواهد داشت.
۵. به مشتریان خویش فراگیری دهید
او‌لین گام برای هر نوع فروش، آشنا کردن مشتری با آنچه می‌فروشید میباشد. امروزه اشخاص بیشتر پیرو وب می‌شوند تا داده ها مایحتاج را برای تصمیم‌گیری راجع به خرید حصول نمایند.
مفاد مورد علاقه خودتان را در زمینه ی سرویس ها ویژه به مشتریان بالقوه خویش بگویید. زمانی آن‌ها با شما تماس می گیرند تا راجع به خدماتتان پرس‌جو نمایند، عملا نیمی از فروش شما انجام یافته می‌باشد. شما تا قبل از این شم احتیاج به محصولتان را برای مشتری ساخت‌و‌ساز کرده‌اید و حتی‌د‌ر وقت و هزینه نیز صرفه‌جویی میکنید ، چون کسانی که تماس می گیرند عشق و علاقه‌مند هستند، خیر تنها اشخاصی که برای گردآوری‌آوری داده ها تماس میگیرند.
تارنما شما می تواند راه و روش خیر برای راهنمایی مخاطبان، دوراندیشی بخشی به جامعه و همینطور حصول درامد باشد.
این مراحل مطلقا به طور خودکار حادثه نمی‌افتد و بازدید کنندگان با رعایت نکات و به کارگیری از یکسری استراتژی‌های مشخص و معلوم تبدیل به مشتری خواهند شد.
راهکارهایی که در مقاله ۹ تکنیک اثر گذار در ساخت وب سایت برای جذب مشتری بیان شده میباشد راهنمای خیر برای برطرف کردن ایرادهای سایتتان و یا این که ایده گرفتن برای پیاده سازی آن به شمار رود.
۶. اخذ ارجاع
مراجعه‌ها یک کدام از شایسته ترین رویه‌ها برای مشاغل خرد برای جذب مشتری تازه میباشد. در تارنما خویش میتوانید لینک و پیوند “معرفی به دوست” را اضافه فرمائید که در آن مشتری‌های فعلی شما (یا این که صرفا بازدید کنندگان) بتوانند پیوند وب سایت شمارا را به یک دوست که ممکن میباشد عشق و علاقه‌مند به سرویس ها شما باشد ارسال نمایند. با این شغل تعداد بازدید وب سایت شما ارتقا می‌یابد و مراجعه اشخاص به شما سهل میگردد.
۷. یک مقر مشتری جدید ایجاد کرد فرمائید
آیا تا به امروز اعتنا کرده‌اید بخش اعظمی از افرادی که از وب به کارگیری می‌نمایند به مکان مکتب‌های قدیمی، نحوه های سنتی (خبرنامه ها، صفحه های زرد و غیره) این فعالیت را جاری ساختن می‌دهند؟
با یک سایت شما قدرتمند خواهید بود به یک قسمت به طور کاملً جدید از مشتریان بالقوه که ممکن است کمپین تبلیغاتی فعلی شما را از دست داده ‌ند برسید. یک وبسایت بهتر و آموزنده قادر است اشخاص متعددی را جذب نماید، کسانی که تا قبل از این حتی اسم شمارو نشنیده باشند.
۸. اخذ آدرس اینترنتی
با سایت، همینطور نشانی ایمیل‌هایی را بدست میاورید که برای بیزینس شما کارآمد خواهد بود. در تارنما شما لینکی وجود خواهد داشت که در آن اشخاص می توانند برای استحصال داده ها بیشتر به شما نشانی اینترنتی بزنند. این یک صورت سریع و مؤثر ارتباطی میباشد که به شما قابلیت می دهد رابطه بسیار کارآمد با مشتریان بالقوه برقرار نمائید. زمان برای یک بیزنس خرد مانند پول میباشد. با ایمیل در هر دو مورد صرفه‌جویی شود.
۹. با مشتری خویش ارتباط برقرار فرمائید
معمولاً عموم ترجیح می‌دهند با عده ای که “میشناسند” بیزنس نمایند. در وب سایت خویش به اشخاص مجال می‌دهید تا با تجارت شما (و شاید خویش شما) آشنا شوند و حس راحتی بیشتری نسبت به شما داشته باشند. بعد از برقراری این فرمان، آنها احتمالاً می خواهند شرکتی شبیه را با شما مقایسه نمایند، در حالی که از آن کمپانی دیگر هیچ چیز نمی‌دانند، در‌این‌صورت‌ شناخت مشتری سبب برتری شما در مقایسه میگردد.
یک تصویر یا این که نمایه‌ای از شما یا این که همکارانتان باعث می‌گردد شما مشتری حقیقی و واقعی‌تری داشته باشید و شانس بیشتری داشته باشید تا مشتری با شما تماس بگیرد و رابطه برقرار نماید. در سایتتان فیلم‌های آموزنده لود فرمائید و در کانال‌های اجتماعی فعال گردید. با اینکار مضمون‌ رابطه با مشتری را به یک سطح تماماً جدید منتقل می‌کنید.
۱۰. توده داده ها تماس
یک خبرنامه چاپی سنتی می‌تواند یک مبادرت تبلیغاتی گران و وقت‌گیر باشد. با چاپ، هزینه پستی و فرصت صرف گردیده، هزینه‌ها می توانند با گاز اضافه شوند. با داشتن یک تارنما می‌توانید عده ای که می خواهند خبر نامه شما را اخذ نمایند، نشانی آدرس اینترنتی خویش را برای شما ارسال نمایند. بعد از آن میتوانید خبرنامه خویش را به طور اتوماتیک به کلیه اشخاص مقر داده خویش ارسال فرمایید! نیازی وجود ندارد برای چاپ این روزنامه‌ها هزینه چاپ یا این که پستی را بپردازید. رابطه مداوم با کارفرما یک تاکتیک اثبات‌شد‌ه‌است که مستقیما باعث به پرس‌وجو‌های بیشتر و فروش بیشتر میشود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.