طراحی سایت فروشگاهی و طراحی وب شرکتی چه تفاوت هایی دارند؟

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

طراحی سایت فروشگاهی و طراحی وب شرکتی چه تفاوت هایی دارند؟


تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی وب شرکتی چیست ؟
روی هم رفته می قدرت تارنما ها را به دو مجموعه تقسیم کرد.مجموعه اولیه اصطلاحا وبسایت های شرکتی میباشند که طیف وسیعی از سایت های مو جود در وب را شامل میگردند. برخی از وب سایت هایی که میتوان در‌این موسسه قرار داد :

طراحی سایت در مشهد

ahrefs

طراحی سایت



· کلینیک های پزشکی و زیبایی

· سوله های صنعتی

· گروه های حسابداری

· موسسات تولیدی

· شرکتهای بازرگانی

· و...

البته در مقابل، وبسایت هایی نیز وجود دارا‌هستند که مقصود اساسی آن‌ها فروش محصولات یا این که سرویس ها به طور آنلاین می‌باشد.وبسایت های فروشگاهی مبتنی بر هدف ها دیگری که دارند دارنده تجهیزات و امکان های متنوع تری می باشند و از این رو تفاوت های مهمی با تارنما های شرکتی دارا هستند. درین نوشته ی علمی قصد داریم مهمترین تفاوت های این دو نوع وب سایت را معرفی کنیم.




1- تجهیزات تارنما های شرکتی و فروشگاهی با یکدیگر گوناگون هست
مهم‌ترین تفاوت در طراحی سایت شرکتی و یک سایت فروشگاهی در تجهیزات این دو نوع وبسایت میباشد.تجهیزات یک فروشگاه اینترنتی بسیار بیشتر و غامض خیس از سایت های شرکتی هست. یک تارنما شرکتی براساس نوع نیازها دارنده امکاناتی نظیر بخش معرفی سرویس ها و جنس ، قسمت آلبوم ، قسمت دانستنی ها و مقاله ها ، خبر‌ها ، چت آنلاین و.. می‌باشد. ولی یک فروشگاه اینترنتی خلال تک تک این تجهیزات دارنده خصوصیت های بسیار بیشتری باید باشد که برخی از آنان عبارتند از:

· فیلترینگ توسعه یافته محصولات

· جستجوی توسعه یافته

· امکان خرید آنلاین

· اتصال به پنل پیامکی

· پروفایل کاربری


البته وبسایت های فروشگاهی دارنده انواع مختلفی میباشند که بسته به نوع نیازها تجهیزات متفاوتی دارا‌هستند به صورت نمونه یک فروشگاه آنلاین توسعه یافته، می‌تواند دارنده اینگونه قابلیت و امکان هایی باشد:

· انتخاب کدهای تخفیف توسعه یافته

· قابلیت و امکان چاپ فاکتور

· قابلیت و امکان انتخاب زمان و نحوه ارسال مرسوله

· احتساب هوشمند هزینه ارسال

· گزارشگیری های جامع از یوزرها و معیار مشاهده و فروش محصول ها و ..

اعتنا داشته باشید که طرز و نوع لهجه اپ نویسی هم اثر متعددی در توفیق یک وب سایت مخصوصا یک فروشگاه اینترنتی دارد. به همین برهان به هیچ وجه توصیه نمی‌‌کنیم که به سراغ سایت های پوسته مهیا مانند وردپرس و.. بروید. چراکه ایرادات بسیار متعددی هنگام شغل و استعمال از این وبسایت ها در زمان بر فرصت و با افزایش مشتریان و تعداد تولید ها تجربه خواهید کرد. به لحاظ ما و طبق تحقیق هایی که اجرا داده ایم یکی شایسته ترین طرق ساخت سایت فروشگاهی استفاده از ASP.Net کمپانی مایکروسافت هست که علاوه بر امنیت بالا ، هیچ محدودیتی برای ارتقاء و توسعه تجهیزات ندارد مخصوصا در حالتی‌که بتوانید شرکتی را پیدا نمائید که از الگوی جدید MVC نیز در پیاده سازی های خویش استفاده نماید.الگوی MVC یک سیستم بسیار توسعه یافته میباشد که تجهیزات متعددی از جمله پیشرفت سریع ، امکان تصویب تولید ها به تعداد بسیار زیاد ، هزینه محافظت کمتر و ..





2- تفاوت هدف ها در وب سایت های شرکتی و مغازه های آنلاین
گزینش کردن هدف ها، قبل از توصیه طراحی سایت مورد ای بسیار اصلی میباشد که معمولا هنگام پیاده سازی و ساخت وب سایت نادیده گرفته می‌شود.اهدافی که برای تارنما در حیث میگیرید مسیر مهم آن را مشخص می نماید.

مثلا اهدف اصلی یک سایت شرکتی قادر است میتواند موارد ذیل باشد:

· معرفی سرویس ها یا این که تولیدها

· تاثیر گذاری

· مارک سازی

· تشکیل داد خزانه اطلاعاتی از روش مجله و..


اما هنگام پیاده سازی یک فروشگاه آنلاین هدف ها دیگری هم مد نظر قرار می‌گیرد. برای مثال :

· دسترسی سریع یوزرها به تولید ها

· خرید وارفته و فارغ از کمترین عدم وضوح

· معرفی و ترغیب برای خرید تولیدها شبیه

· افزایش فروش و ...

حتی گزینش هدف ها می‌تواند تخصصی خیس هم اعمال گیرد مثلا یکی از هدف ها یک تارنما پزشکی می قدرت دسترسی و ساخت موقعیت شل و ول برای وهله دهی یا این که دریافت مشورت پزشکی باشد یا این که یک مغازه قادر است یکی‌از هدف ها اصلی خویش را فروش عمده محصولات و یا این که افزایش فروش در یک زمان خاص از روش ایجاد کرد پیشنهادات جذاب برای یوزرها انتخاب کند. بنابراین یکی تفاوت هایی که هنگام طراحی سایت فروشگاهی نسبت به وبسایت بی آلایش و شرکتی باید به آن دقت نمود آیتم هدف ها اصلی آن‌ها است.

پیاده سازی ظاهری و حتی امکاناتی که برای سایت در حیث می‌گیرید تعلق متعددی به هدف ها داراست و از آنجاییکه هدف ها تارنما های شرکتی و فروشگاهی عموما با یکدیگر تفاوت دارااست ما یحتاج میباشد برای ارتقاء احتمال توفیق یک سایت به‌این موضوعات دقت متعددی شود.


3- تفاوت در ظواهر و طراحی صفحه سایت های شرکتی و فروشگاهی
ظواهر وب سایت در تاثیرگذاری آن بر روی کاربر نقش مهمی دارد.طراحی صفحه یا این که ظواهر وبسایت را می قدرت متناسب با هدف ها و همینطور نوع استحصال شغل به اجرا رساند. دقت به تجارب کاربری (UX) در‌این مرحله بسیار دارای اهمیت می‌باشد.در وبسایت های شرکتی که هدف آن ها معرفی تولیدها یا این که سرویس ها می‌باشد مورد نیاز است بسته به نوع بیزینس موردها مختلفی را برای تشکیل داد شایسته ترین تجارب کاربری در نظر گرفت به صورت نمونه برای طراحی وب سایت یک کلینیک زیبایی مایحتاج است از تصاویر بزرگ و کیفیت بالا و همینطور آلبوم تصاویر ویدیو و عکسی که براحتی در دسترس کاربر باشند بهره مند شد البته برای یک تارنما صنعتی این موارد مداقه کمتری دارا هستند و بایستی به طریقی حرفه ای بودن و حس اطمینان به تولیدات تولیدی آن کمپانی را به ببیننده القا نمود. از این نظر ظواهر یک تارنما شرکتی با وب سایت فروشگاهی مختلف است، به دلیل آنکه مهمترین هدف یک وبسایت فروشگاه آنلاین ارتقاء فروش است.براین اساس باید تولیدها در دسترس ترین وضعیت ممکن باشند و کاوش و جستن تولید ها شل باشد و خرید تولیدات بسیار شل و فارغ از ابهام انجام گیرد.به همین استدلال ساخت سایت تخصصی و کمپانی هایی که به طور ماهر عمل پیاده سازی را جاری ساختن می دهد بسیار دارای اهمیت میباشد.

معمولا صفحه ارایی و ظواهر وبسایت اولی بخشی است که کاربر با آن مواجه میشود.براین اساس ساخت حس مطلوب در عکس العمل اول قادر است اثر متعددی در وصال به هدف ها داشته باشد.گاهی به نادرست تصور میگردد وجود جلوه های گرافیگی زیاد ، استفاده زیاد از رنگ های خاص و یا این که جلوه های حرکتی سبب جلب دقت یوزرها میشود اما حقیقت این میباشد تعیین رنگ ها و قسمت های گرافیکی و حرکتی تعلق متعددی به مشتریان هدف و همینطور نوع سایت دارد.همان طور که پیش نیز بیان شد پیاده سازی دیزاین یک وب سایت مرتبط با کلینیک زیبایی نمی تواند شبیه یک سایت صنعتی باشد. توصیه می‌کنیم مقاله ها تحت را نیز تحقیق نمایید:

گزینش رنگ در طراحی سایت

روانشناسی رنگ در ساخت سایت





4- تفاوت در ارزش و هزینه ساخت سایت
ساخت وب سایت فروشگاهی بسیار بغرنج خیس و زمان بر خیس از یک وبسایت شرکتی میباشد. به این دلیل‌که در پیاده سازی یک فروشگاه اینترنتی تجهیزات بسیار بیشتری وجود داراست که معمولا در تارنما های ساده و شرکتی از آن‌ها خبری وجود ندارد. برای مثال درگاه پرداخت آنلاین ، بخش مقایسه تولیدات ، پروفایل کاربری ، چاپ فاکتور ، معلوم کردن فرصت های زمانی ارسال مرصوله و ... بدین ترتیب هزینه ساخت وب سایت های فروشگاهی بیشتر از یک تارنما شرکتی هست. به این عامل میباشد که از استارت بایستی استیناف های خویش را انجام دهید که آیا یک وبسایت فروش اینترنتی مناسبتان خواهد بود یا این که یک وب سایت شرکتی میتواند شما‌را به هدف ها آیتم نظرتان برساند.

حقیقت این می‌باشد که یکی از مهمترین فاکتورهای اساسی در خرید یا این که سفارش هر خدماتی هزینه و قیمت آن میباشد. ارزش طراحی وب سایت نیز براساس فاکتورهای زیادی تعیین میشود.به غیر از طریق و روال اپ ویسی ، تجهیزات یک سایت نیز در هزینه پایانی آن نقش دارااست به همین استدلال یکی پیشنهاد های ما این هست که شروع هدف ها خویش را از طراحی وب سایت معلوم فرمایید و بعد از آن از روش مشورت کردن با کارشناسان ما پیشنهادات مطلوب را برای استخراج به هدف ها رقم خورده اخذ نمایید. از این راه هم شایسته ترین مورد به شما معرفی میگردد و هم هزینه اضافه پرداخت نخواهید کرد.درین مسیر یک کمپانی طراحی سایت عالی و ماهر می‌تواند یاری متعددی به شما کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.