چرا از قالب های آماده برای طراحی وب استعمال نکنیم؟

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

چرا از قالب های آماده برای طراحی وب استعمال نکنیم؟


امروزه در طراحی سایت، یا از قالب های آماده و از پیش مندرج توسط شرکت ها طراحی وب سایت استعمال میگردد یا اینکه طراح سایت، خودش یک وبسایت را از صفر می نویسد.

در مقاله‌ها قبل از ضرورت طراحی وب برای حصول و کارهای کودک و یا کهن سخن گفتیم، بعد از آن از طراحی سایت و نکات پیرامون این آیتم کلام زدیم و در آخر انواع تارنما را برای شما معرفی کردیم و ویژگی های هریک را توضیح دادیم.
گفته شد، وب سایت بیزنس و برند شما، ویترینی برای معرفی خدمات و محصولات ارائه شده توسط شماست. از این رو، این ویترین هرچه دیدنی تر و بدون نقص تر باشد، احتمال دیده شدن کسب و کار و برند شما بیشتر می‌باشد.
فرآیند ساخت یک سایت خوب، کار پیچیده و زمانگیری است. اولین قدم در فرآیند ایجاد یک وب سایت، طراحی آن است. طراحی سایت کلاً به مهارت و فرایند ایجاد کرد و راه اندازی صفحات وب گفته می شود. امروزه با رشد این تخصص و طلبه شدن استفاده از وبسایت بوسیله هر سازمان، ارگان، شرکت، برند، کسب و کار و... ، به کارگیری از متخصصان و طراحان سایت برای طراحی و ساخت یک وب سایت امری غیرقابل انکار بدل گردیده‌است.
ما در این نوشته‌ی علمی قصد داریم تا تفحص کنیم که آیا در طراحی سایت در مشهد ، به کار گیری از کدهای منحصربه‌فرد نرم افزار نویسی وب (CSS) به چه اندازه در اعتبار وب سایت مفید می‌باشد و استفاده از قالب های اماده که به صورت مجانی و پولی در اینترنت وجود دارا هستند، می‌توانند برای بیزنس شما راهگشا و راضی کننده باشند؟

قالب های مهیا سایت چیست؟
قالب های فراهم وبسایت (Templates) به دسته صفحات از پیش کدنویسی شده ای گفته میشود که در دست شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید که متن، عکس، ویدیو و کارهای گرافیکی آن را تغییر دهید و به اصطلاح آن را seo فرمایید. شما به کدهای این قالب های آماده دسترسی دارید و می‌توانید که اقداماتی نظیر اضافه کردن، حذف، بایگانی کردن و... را در مواردی که در این قالب ها تعبیه شده و برای هر وب سایت نیاز می باشد رایا پارس (مثل کدهای HTML , CSS و هر کدنویسی دیگر) ایفا دهید تا سایت خود را رمز و سامان بدهید.

مزایا و معایب قالب های مهیا وب سایت
قالب های آماده سایت یا همان تمپلیت ها مزایا و معایبی دارند که در پی به هر یک غیروابسته می‌پردازیم.
از مزایای این قالب های مهیا می توان به این موضوع اشاره کرد که اصلا این قالب های آماده وبسایت برای این به وجود آمدند که پروسه طراحی وب سایت برای کسانی که هیچ اطلاعات و دانشی از نرم‌افزار نویسی وب ندارند، ahrefs امکان پذیر باشد و این کار را تا حد زیادی وارفته تر ایفا دهند.
موضوع دیگر در استعمال از قالب های آماده، زمان بر نبودن به کارگیری از این قالب های فراهم ساخت سایت هست. بدین ترتیب در‌صورتی‌که زمان برای شما فاکتور مهمی هست و میخواهید که در کمترین زمان ممکن تارنما خود را طراحی و راه‌اندازی فرمائید، از قالب های مهیا برای ساخت وب سایت به کار گیری نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.