نکاتی مهم در گزینش دامنه پیش از طراحی سایت

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

نکاتی مهم در گزینش دامنه پیش از طراحی سایت


1) از لغات و کلمه ها رایج و یا این که خاطره‌انگیز به کارگیری فرمائید
در صورتیکه می خواهید به گسترش سریع‌خیس مارک خویش مجاورت گردید اسم تجاری خویش را به سیرتکامل‌ای گزینش نمایید که در یادها باقی بماند. داشتن یک سایت قدرتمند و بهتر وقتی که هیچکس اسم تجاری شما را به خاطر نمیاورد، به شما کمکی نخواهد کرد. البته در‌این در بین دعوا دوراندیشی از مارک هم مطرح شود که در مقالات غیروابسته‌ای کاملا به آن پرداخته گردیده‌است طراحی سایت که اینجانب پیشنهاد می کنم مسلما آن را استیناف بفرمایید.


2) از اسم‌های کوتاه به کار گیری نمایید
URLهای کوتاه آسان خیس تایپ گردیده و در ذهن ها باقی می مانند.
همینطور این قابلیت و امکان را می‌دهند که URL شما در نتایج گوگل عالی خود نمایی نماید، بر روی کارت‌های ویزیت عالی مکان میگیرند و در بقیه رسانه‌های آفلاین خوب به حیث خواهد رسید. پس به صورت غیرمستقیم بر روی فعالیت شما تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

3) پیش از تعیین نام از وجود آن دامنه با خبر گردید
در اکثر وقت ها آیتم ممکن است این نادرست سهواً اجرا گیرد و قادر است طراحی سایت در مشهد باعث از میان رفتن یک اسم دامنه خوب و یا این که یک کمپانی گرانقدر خواهد شد و بایستی مدام مطمئن گردید که اسم وب سایت شما حقوق و دستمزد نسخه برداری رایت یک کمپانی دیگر را نقض نکند.
شما پیش از خرید در کاوش در وبسایت copyright.gov از حقوق و دستمزد اسکن رایت آن آگاه گردید.


4) انتظارات را تشکیل داد و توقعات را برآورده کنید
انتظار دارید زمانی که یک فرد URL سایت شما را برای نخسین بار می‌شنود، تفکر نماید در چه حیطهای درگیر به فعالیت می‌باشید؟
اگر آن ها تخت گاز و به محض شنیدن آن متوجه حوزه و مسئله تجارت شما نشوند، ahrefs بدانید که با خلل مواجه میباشید. تارنما‌هایی مثل آمازون ، کارایی‌های متعددی در زمینه‌ی بازاریابی و بسط مارک اعمال داده‌اند که حال کمتر کسی را سراغ خواهید داشت که آن‌ها‌را نشناسد.

اسم‌های تجاری همانند NYtimes.com, Homes.com, Overstock.com تمامی به شما این قابلیت و امکان را میدهند که با شنیدن نامشان درباره حوزه بیزنس آنان در نظر گرفتن‌هایی بزنید.

5) برندینگ یک روش‌فعالیت مطلوب
در حالتی‌که در کشف کردن اسم تجاری (دامین تارنما) که تک تک نکات فوق در آن رعایت شده است به نقص‌ برخورده‌اید، اسم مارک خویش را به سیرتکامل‌ای گزینش و پیاده سازی کنید که وجه تمایز شما از دیگر رقبا باشد.
به کار گیری از یک اسم منحصر روش قابل قبولی برای بها دهی به کسب و کار شماست، اعتنا داشته باشید که در اینصورت زیرا شما نیاز به ساختن مارک خویش دارید. برای حصول بدین غرض و جلب دقت و کشش رایا پارس مشتریان به فرصت بیشتری در مقایسه با هنگامی که از یک نام معمولی و بدون واسطه برای بیزنس خویش استعمال کنید، نیاز خواهید داشت. پس مقداری صبر لازمه‌ی این‌راه شغل میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.