طراحی سایت وردپرس عالی می باشد یا CMS منحصر به فرد؟

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

طراحی سایت وردپرس عالی می باشد یا CMS منحصر به فرد؟


به نترسی میتوان ذکر کرد یک کدام از بزرگترین سوال ها در ذهن مشتریان طراحی وب سایت انتخاب بین طراحی وب با CMS ‌منحصربه‌فرد یا استفاده از سیستم های مدیریت محتوای متن باز مانند وردپرس و جوملا هست. البته در این شک و تردید به آنها حق می دهیم زیرا هر شرکت طراحی سایت برای سبک کاری خود دلیل هایی بیان میکند که کلیه آنها می‌توانند درست باشند. در حقیقت باید بگوییم هردو راهکار درست هستند ولی بایستی استارت تعیین کنید که چطور سایتی مورد نظر شماست.
ساخت وب سایت با CMS منحصر چیست؟
CMS به معنی سیستم مدیر محتوا یا همان پنل رئیس یک تارنما هست. طی سالهای اخیر CMS های بسیاری معرفی شده اند که به صورت کاملا رایگان و متن باز در اختیار عموم قرار گرفته اند. شناخته شده ترین CMS های مجانی عبارتند از وردپرس، جوملا و دروپال. CMS منحصربه‌فرد یعنی این پنل مدیریت و معماری دیتابیس صرفا برای شما و متناسب با نیازهای وب سایت شما طراحی گردیده‌است.

مزایای CMS منحصر
به طور حتم استفاده از یک سیستم منحصر به فرد می تواند مزایای زیادی به هم پا داشته باشد که تلاش می کنیم مهمترین شان را با هم بازرسی کنیم.پسرعت بالاتر، انعطاف بیشتر
زمانیکه کلیه چیز از شروع به وسیله یک طراح وبسایت ماهر و متناسب با اهداف شما پیاده سازی می‌گردد یعنی از هر گونه کد اضافی در کاغذ و جدول بی استعمال در دیتابیس خودداری شده و دسترسی به اطلاعات در سریعترین طراحی سایت در مشهد زمان ممکن فیس میدهد. همچنین تسلط این فرد بر هسته ای که نوشته می‌باشد و ارتباطات داخلی کدها به او کمک میکند که در ارتباط ارتقای آن انعطاف پذیری بالایی داشته و امکانات متنوعی را به آن اضافه کند.

امنیت بالادر CMS مخصوص
یکی مهم ترین فاکتورهایی که در یک CMS مخصوص همواره آیتم دقت قرار میگیرد امنیت بالای آن هست. این امنیت ناشی از منحصر بودن کدها و عدم استحضار سایرین از پشت پرده وبسایت می باشد. تصور کنید که وبسایت شما به زبانی تازه که هیچ کس در عالم بلد نیست درج شده باشد، در بهره جاسوسی از آن بسیار سخت خواهد بود.معایب CMS اختصاصی در مقایسه با وردپرس ahrefs در کنار ویژگی هایی مانند امنیت و سرعت که در یک CMS منحصر به فرد مورد دقت می‌باشد فاکتورهای دیگری نیز باید در طراحی سایت در نظر گرفت که میتوانند بر انتخاب شما تاثیرگذار باشند. مهم ترین معایب یک سیستم مدیرت محتوای منحصر به گستردن زیر می‌باشد:

هزینه بالا و مجال طولانی برای ساخت وب سایت
تصور کنید که برای خرید یک دست کت و شلوار به بازار رجوع کنید یا به یک خیاط شخصی دوز، کدامیک هزینه بالاتری خواهند داشت؟ همین مثال در ساخت سایت نیز وجود داراست. زمانیکه شما از سیستم های رایا پارس مدیر محتوای رایگان استفاده میکنید بخش زیادی از هزینه های طراحی و پیشرفت پنل های مدیریتی را پیش رو نخواهید داشت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.