گونه ها و روش های طراحی وب سایت

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

گونه ها و روش های طراحی وب سایت

پس از گزینش نوع تارنما و ارائه اطلاعات ما یحتاج در امر نیازمندی‌هایتان، دفعه به انتخاب طریق طراحی وب سایت می‌رسد که عاملی تاثیرگذار در برآورد هزینه طراحی وب سایت می باشد. ممکن هست با شیوه‌های طراحی سایت آشنایی نداشته باشید، اما بهتر می باشد تمامی راه و روش‌ها را تفحص نمائید. زیرا تعرفه طراحی سایت متناسب با نوع و مورد آن، کم و زیاد می‌شود.

کلاً تمام سایت‌های اینترنتی از دو نحوه تحت طراحی و راه‌اندازی میگردند:

استفاده از قالب‌های فراهم طراحی وب سایت

یکی از عباراتی که زیاد جستجو می شود، طراحی وب ارزان قیمت هست. بخش اعظمی از دستیابی و کارها یا افراد با دقت به دارایی خود دنبال طراحی وب با ارزش مناسب می باشند، اما به غلط تصور می‌کنند بایستی دنبال موردها ارزان و حتی بدون هزینه بروند. البته سیستم‌های مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا، پرستاشاپ یا اپن کارت می توانند برای مجال کوتاهی نیازهای شمارا برطرف کنند، اما به طبع به دلایل گوناگون و مهمی چون مشکلات بسط و مقیاس‌پذیری، نمی‌توانند در طولانی دوران پاسخگوی شما و کاربران‌تان باشند. با مجموع مزایایی طراحی سایت در مشهد که‌این‌راه دارد، ولی مشکلات دور از شوخی و متعددی دارد که باعث میگردد پاره ای در تصمیم خود بازنگری نمایید. نکته قابل توجه دیگر که نباید نادیده بگیرید این می باشد که بسیاری از هزینه‌ها به بدون چاره در ادامه به شما تحمیل می‌گردد. این اشتباهات اصلی مشتمل بر موردها زیر می گردد:

منحصر ‌نبودن رابط کاربری
نداشتن طراحی سفارشی موردنظر شما
امکانات محدود و وابسته به افزونه‌های متفاوت که باعث کندی وبسایت می‌شود
خطاها امنیتی و سرعت
تکراری بودن ظاهر و امکانات به دلیل انتخاب قالب‌های تکراری
بهینه نبودن برای موتورهای جستجو
امکان‌های شخصی‌سازی و سفارشی‌سازی ضعیف
خطاها توسعه‌پذیری و مقیاس‌پذیری در کسب و کارهای بزرگ
خطاها در اجرای کدها
متناسب نبودن با مدل بیزنس شما
طراحی مخصوص وب سایت

امروزه داشتن تارنما حرفه‌ای یکی عواملی است که به رویش تجارت شما کمک می‌کند. طراحی حرفه ای وبسایت و به‌روزرسانی مطالب، عامل موثری در جذب مشتریان و علاقه‌مندکردن آن ها به ادامه و توسعه همکاری با شماست. شاید هزینه ساخت سایت اختصاصی در صدر برای شما توجیه‌پذیر نباشد، اما همان‌قدر که وب‌وبسایت حرفه‌ای می تواند اعتبار تجارت شما‌را بیشتر کند، وب‌سایت ضعیف یا نداشتن آن میتواند به شما آسیب بزند. تعرفه ساخت سایت ماهر به نسبت نحوه ساخت سایت ارزان بها بیشتر می‌باشد؛ زیرا پیاده‌سازی اولیه ahrefs وبسایت، فرصت زیادتری می‌برد و پیچیده‌تر هست. مزیت ساخت وب سایت به صورت اختصاصی این است که بعد از پرداخت هزینه اول، تغییرات بعدی سایت با هزینه کمتری صورت می‌گیرد. درعوض، تارنما‌های مخصوص بسیار انعطاف‌پذیر هستند، تغییرات دلخواه شما روی آنان خیلی سریع اعمال میشود و مهم‌تر از تمامی، با موتورهای جستجو گر سازگارترند.
اجرای کد مهم‌ترین مبحث اساسی و اولیه در طراحی وب می‌باشد که در تعرفه ساخت سایت تاثیر می‌گذارد؛ چراکه نیاز به زمان و تخصص بیشتری دارااست. در حالتی که که کدهای وبسایت شما بی‌کیفیت باشند، تارنما مبتلا خطاها زیادی می شود و سرعت وب سایت شما کند شده یا در بدترین شرایط تارنما شما از دسترس خارج می‌گردد. سپردن طراحی سایت به شرکت‌های خوش‌سابقه، امکان بروز چنین مشکلاتی را به صفر میرساند. شخصی‌سازی ساخت سایت منحصربه‌فرد، شاید وسوسه‌کننده‌ترین واحد سنجش رایا پارس برای انتخاب این روش ساخت وب سایت باشد. ممکن می‌باشد استارت توقع زیادی از سایتتان نداشته باشید، اما مطلقا بعد از مدتی تصمیم می گیرید تغییرات ویژه‌ای در سایتتان ایفا فرمایید و اینجاست که درصورتی که وب‌وبسایت شما به صورت منحصر طراحی شده باشد، می توانید به راحتی تغییرات دلخواهتان را ساخت‌و‌ساز فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.