تولید یک نقطه مرکزی و دیگر موارد سازنده تاثیرگزار در ساخت سایت

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

تولید یک نقطه مرکزی و دیگر موارد سازنده تاثیرگزار در ساخت سایت

این نقطه مرکزی در واقع کانون دقت استفاده کننده در سایت میباشد یعنی می بایست چیزی باشد که برای بیننده دیدنی بوده و منجر جلب اعتنا اش گردد مثل یک عکس یا این که تکه ای از نوشته. سایر موادتشکیل دهنده جان دار در ورقه هم بایستی در امتداد همین نقطه مرکزی باشند خیر در رقابت با آن !
در حالتی‌که بخواهیم این ترفند را با یک طراحی سایت نمونه هویدا و بی آلایش ذکر کنیم، خواهیم توانست به جستجوی گوگل اشاره کنیم.

- منوی همبرگری
منوی همبرگری همان طور که در تصویر تحت مشاهده میکنید یک آیکون خرد سه خطی میباشد که معمولا در کناره بالا سمت چپ تارنما استعمال می‌شود و علامت از یک منوی گران قدر خیس میباشد. طراحی سایت در مشهد هنگامی روی آن کلیک میکنید منوی تارنما گشوده می‌گردد.

به کار گیری از منوی همبرگری در گوشی و سایت

مزایای به کار گیری از منوی همبرگری در وب سایت یا این که گوشی
• اشغال فضای کمتر
• برای سایت هایی که صفحه های و مجموعه بندی های متعددی دارا‌هستند بی نظمی کمتری داراست
• به کارگیری آن در وب سایت برای استفاده کننده بسیار دیدنی و آشناست

- استعمال از ویدئوهای کوتاه
بعضی از یوزرها تلاوت بلاگ ها را ترجیح میدهند، برخی دیگر ترجیح می‌دهند چیزی را تماشا یا این که گوش دهند، مانند یک پست ویدیویی یا این که پادکست. اما امروزه به جهت مشغله های متعددی که عموم دارا هستند درصد تیم دوم ارتقا یافته میباشد. از این روتولید محتوای ویدیویی کوتاه به طوریکه که بتواند مضمون‌ و چکیده ای از مقاله وب سایت را در تعدادی دقیقه کوتاه به ahrefs استفاده کننده منتقل نماید بسیار دارای اهمیت میباشد. از طرفی گوگل هم روی این مورد بسیار حساس گردیده و به وب سایت هایی که ازویدئو در صفحه های خویش به کارگیری می نمایند دقت بیشتری می نماید.

- ریسپانسیو بودن
جستجوهای صورت گرفته با گوشی بیشتراز 50% مجموع جستجوهای گوگل را مشمول می شوند. پس بسیار اساسی میباشد که وب سایت خویش را برای تلفن همراه‌های گوشی و همینطور تبلت پیاده سازی فرمایید.این مسئله در ارتقاء درجه تارنما هم تاثیرگذار میباشد. زمانی که کاربری از روش موبایل در گوگل کاوش می‌نماید، مرتبه‌های رفیعتر برای وب سایت‌هایی خواهد بود که رایا پارس ریسپانسیو میباشند، به دلیل آن که استعمال از آنان برای استفاده کننده موبایل ریلکس‌خیس میباشد. پس ریسپانسیو بودن روی ارتقا ترافیک تارنما شما از گوگل هم تاثیرگذار خواهد بود.

- ساخت‌و‌ساز محتوای مطلوب
ایجاد محتوای مطلوب و seo گردیده از شالوده های اصلی دیجیتال مارکتینگ و ساخت سایت میباشد. مهم‌ترین مقصود از ساخت و ساز محتوا جذب ترافیک بیشتر و ارتقا درامد میباشد. در واقعیت فارغ از داشتن محتوای اثرگذار و باکیفیت، شما نمی‌توانید هیچ کدام از استراتژی های seo وبسایت را روی تارنما خویش پیاده فرمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.