گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager یا به اختصار، GTM) ابزار به نسبت جدیدی محسوب می شود و از طریق گوگل تگ منیجر می توانید بدون نیاز به تغییر و تحول کد صفحه های وب سایت تان، کـدهای مورد نظر ( همان تگها ) را وارد نمائید.
این ایام برچسب ها یا به عبارتی دیگر ( پیکسل ها، اسکریپت ها یا کدهای ردیابی ) برای تمامی طراحی سایت وجود داراست، چیزهایی شبیه google analytic ،Facebook ،LinkedIn ،twitter ،google Ad Words و ... که در تمامی این مفاد از شما منظور می شود تا چند کدها به تارنما خود اضافه نمائید تا بتوانید کارایی کمپین های تبلیغاتی را با دقت بیشتری مطالعه فرمایید.
اضافه کردن آحاد این ابزارها به صورت جدا در وب سایت شما طاقت فرسا به حیث نمی رسد اما نقص از آنجا شروع می شود که شما میخواهید تک تک این برچسب ها را به تارنما خود اضافه کنید که این گزینه میتواند آغاز یک چالش بزرگ باشد به ویژه در هنگامی که اضافه کردن کدهای جاوا اسکریپت منجر به کند شدن فعالیت وب سایت شما خواهد شد، در شرایطی که چه که بدون این قضیه، طراحی سایت در مشهد بحران مهم کنترل تک تک برچسب هاست. در واقع رنج عمل از اینجا آغاز میشود که شما باید تک به تک تگ های خود را تست نمایید، آنها را آپ تو دیت نگه دارید و امیدوار باشید بر روی کوشش سایت شما تأثیر منفی نگذراند.
خوشبختانه یک پاسخ برای تمام این اشتباهات وجود دارااست و آن رئیس برچسب گوگل یا به اختصار (GTM) میباشد. در واقع GTM یک راه حل بی نظیر برای در اختیار گرفتن تمامی برچسب ها و ردیابی آنهاست.
GTM یک راهحل رایگان و بی آلایش برای نصب و مدیریت کلیه کدهای ردیابی به منظور تجزیه و تحقیق دستیابی و کارها در حین فعالیت کمپین های تبلیغاتی میباشد که بوسیله ردیاب های پیکسلی ها اعمال میشود. ردیاب های پیکسلی کدهای HTML هستند که اطلاعات مربوط به کاربران وبسایت شمارا توده می کند. برای مثال وقتی که کاربری از تارنما شما بازدید می کند یا اینکه ایمیلی از شما دریافت کرده و آن را باز ahrefs می کند این ردیاب های پیکسلی بر روی کامپیوتر استفاده کننده بارگذاری میگردد و اطلاعات بسیار مهمی از اخلاق و رفتار آن کاربر در چنگ شما خواهند گذاشت. این پیکسل ها اکثر وقت ها به عنوان برچسب ها نامگذاری می گردند و GTM پلتفرمی میباشد که به شما اجازه می دهد تمامی برچسب های ردیابی خود را از یکجا رئیس و در دست گرفتن کنید.
معمولاً بازاریاب های دیجیتال بهدنبال پلتفرم هایی برای مدیریت برچسب ها می باشند به طوری که فعالیت کردن با آنان ساده بوده و به نتیجه ها به دست آمده از آنها بتوان پشت گرمی داشت از سوی دیگر بتوانند با اغلب وب سایت ها آن رایا پارس را به معمولی ترین موقعیت ممکن یک پارچه کنند. و این دقیقاً همان پلتفرمی میباشد که GTM میتواند در اختیار آنها قرار دهد. با این ابزار می توان اپ ها را سریعتر پیاده سازی کرد و در سود تصمیمات سریع تری اتخاذ کرد.
به بیانی معمولی GTM یک روش معمولی، دقیق و اثر گذار برای رئیس برچسب های ردیابی وبسایت شماست. به همین دلیل، GTM در جوامع بازاریابی و تجزیه و تفحص داده ها آیتم پذیرش و تشویق در سراسر فقیه را قرار گرفته هست.
این ایام برچسب ها یا به عبارتی دیگر ( پیکسل ها، اسکریپت ها یا کدهای ردیابی ) برای تمامی طراحی سایت وجود داراست، چیزهایی شبیه google analytic ،Facebook ،LinkedIn ،twitter ،google Ad Words و ... که در تمامی این مفاد از شما منظور می شود تا چند کدها به تارنما خود اضافه نمائید تا بتوانید کارایی کمپین های تبلیغاتی را با دقت بیشتری مطالعه فرمایید.
اضافه کردن آحاد این ابزارها به صورت جدا در وب سایت شما طاقت فرسا به حیث نمی رسد اما نقص از آنجا شروع می شود که شما میخواهید تک تک این برچسب ها را به تارنما خود اضافه کنید که این گزینه میتواند آغاز یک چالش بزرگ باشد به ویژه در هنگامی که اضافه کردن کدهای جاوا اسکریپت منجر به کند شدن فعالیت وب سایت شما خواهد شد، در شرایطی که چه که بدون این قضیه، طراحی سایت در مشهد بحران مهم کنترل تک تک برچسب هاست. در واقع رنج عمل از اینجا آغاز میشود که شما باید تک به تک تگ های خود را تست نمایید، آنها را آپ تو دیت نگه دارید و امیدوار باشید بر روی کوشش سایت شما تأثیر منفی نگذراند.
خوشبختانه یک پاسخ برای تمام این اشتباهات وجود دارااست و آن رئیس برچسب گوگل یا به اختصار (GTM) میباشد. در واقع GTM یک راه حل بی نظیر برای در اختیار گرفتن تمامی برچسب ها و ردیابی آنهاست.
GTM یک راهحل رایگان و بی آلایش برای نصب و مدیریت کلیه کدهای ردیابی به منظور تجزیه و تحقیق دستیابی و کارها در حین فعالیت کمپین های تبلیغاتی میباشد که بوسیله ردیاب های پیکسلی ها اعمال میشود. ردیاب های پیکسلی کدهای HTML هستند که اطلاعات مربوط به کاربران وبسایت شمارا توده می کند. برای مثال وقتی که کاربری از تارنما شما بازدید می کند یا اینکه ایمیلی از شما دریافت کرده و آن را باز ahrefs می کند این ردیاب های پیکسلی بر روی کامپیوتر استفاده کننده بارگذاری میگردد و اطلاعات بسیار مهمی از اخلاق و رفتار آن کاربر در چنگ شما خواهند گذاشت. این پیکسل ها اکثر وقت ها به عنوان برچسب ها نامگذاری می گردند و GTM پلتفرمی میباشد که به شما اجازه می دهد تمامی برچسب های ردیابی خود را از یکجا رئیس و در دست گرفتن کنید.
معمولاً بازاریاب های دیجیتال بهدنبال پلتفرم هایی برای مدیریت برچسب ها می باشند به طوری که فعالیت کردن با آنان ساده بوده و به نتیجه ها به دست آمده از آنها بتوان پشت گرمی داشت از سوی دیگر بتوانند با اغلب وب سایت ها آن رایا پارس را به معمولی ترین موقعیت ممکن یک پارچه کنند. و این دقیقاً همان پلتفرمی میباشد که GTM میتواند در اختیار آنها قرار دهد. با این ابزار می توان اپ ها را سریعتر پیاده سازی کرد و در سود تصمیمات سریع تری اتخاذ کرد.
به بیانی معمولی GTM یک روش معمولی، دقیق و اثر گذار برای رئیس برچسب های ردیابی وبسایت شماست. به همین دلیل، GTM در جوامع بازاریابی و تجزیه و تفحص داده ها آیتم پذیرش و تشویق در سراسر فقیه را قرار گرفته هست.
- دوشنبه ۱۰ بهمن ۰۱ ۱۳:۱۴
- ۲۴ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر