مزایای داشتن یک سایت برای کسب و کار های اینستاگرامی

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

مزایای داشتن یک سایت برای کسب و کار های اینستاگرامی


یکی‌از مهم‌ترین مشکلاتی که در کشور ایران درباره‌ی اینستاگرام وجود دارااست دعوا فیلترینگ میباشد. هیچ تضمینی نیست که پیج شما تا تعدادی روز سرپا خواهد بود. ممکن میباشد تجارت شما رونق نیکی داشته باشد البته به یکباره پیج در کل غربال گردد و تمام زحماتتان به باد رود.
هک شدن:
هک شدن یکی‌از ایرادات رایجی میباشد که به خصوص برای اشخاص دارای اسم و رسم طراحی سایت در مشهد درین کانال اجتماعی به وفور حادثه می‌ افتد. شاید شما هم بارها با هک شدن پیج‌های متعدد روبرو گردیده باشید. ممکن میباشد پیج کاملا بعداز هک بازگردد و ممکن میباشد در شکل رجوع و برگشت همگی پست های شما از دست رفته باشند. پس در مجموع ریسک هک شدن به خصوص برای اشخاص غالب به وسیله رقبا بسیار زیاد بوده و هر لحظه قابلیت آن وجود دارااست.
عدم تیم بندی:
در لحاظ داشته باشید که شما قصد فروش تعدادی نوع جنس متفاوت را دارید؛ در اینستاگرام راهی برای غیروابسته سازی و طبقه بندی تولیدها نیست و می بایست همگی محصول ها را با یک شیوه خاص در کاغذ خویش قرار دهید. این شغل جستن یک کالا متبوع را بسیار مشقت بار خواهد کرد. برای افرادی که تولیدات بسیار متعددی برای فروش دارا‌هستند این عدم گروه بندی بیشتر احساس گردیده و مشتری بایستی برای جستن یک متاع خاص تک تک برگه را بالا و تحت نماید تا شاید فرآورده متبوع خویش را پیدا نماید.
عدم بروزرسانی:
بروزرسانی تولیدات مانند ارزش و تعداد موجودی از مهم ترین امور در فروشگاه اینترنتی محسوب می‌شود. برای بروزرسانی و edit محصول ها یا این که به عبارتی پست‌ها در اینستاگرام بایستی وقت بسیار متعددی صرف کرد به نحوی که در شرایطی‌که شما 100 فرآورده در پیج خویش داشته باشید و بخواهید به طور روزمره ارزش و موجودی هرمورد از تولیدها را نظارت و تغییر‌و تحول طراحی سایت  دهید می بایست روزمره یک سری ساعت از وقت خویش را برای این شغل تلف فرمایید.
نداشتن درگاه پرداخت:
اینستاگرام قابلیت و امکان پرداخت آنلاین نداشته و برای فروش هر جنس بایستی به طور بی واسطه به مشتری شماره اکانت داده و معطل واریز وجه باشید. در شایسته ترین موقعیت هم ممکن میباشد او‌را با یک پیوند از روش دایرکت به یک درگاه پرداخت متصل نمائید که در‌این حالت هم شاید مشتری به راحتی به شما اتکا نکند.
ربات ها:
ربات ها در اینستاگرام همچون حشرات موذی همواره مزاحمت ساخت می‌نمایند. به محض ساختن یک پیج ربات‌های گوناگون شمارا پیدا کرده و برای پست‌های شما کامنت های نامربوط میگذارند و برای پیج به محرمانه تبلیغ می‌نمایند. ربات‌ها گاهی میتوانند باعث به اسپم شناخته شدن یک پیج گردیده و اینستاگرام جرایم مشقت را برای پیج اسپم شناخته گردیده در لحاظ خواهد گرفت.
عدم داشتن داده ها و امار ظریف:
یک کدام از معایب بزرگی که کانال‌های اجتماعی همانند اینستاگرام دارا‌هستند این میباشد که نمی‌قدرت از واحد سنجش بازدید، داده های عددی فروش، موجودی انبار و حتی ارزش آپدیت اجناس داده ها داشت و به هیمن جهت نمی‌اقتدار برای بلند بازه از داده ها استفاده نمود.
تجارت با وبسایت فروشگاهی:
طرز دیگر برای فعال‌ساز‌ی فروشگاه اینترنتی و فروش تولید ها استعمال از وب سایت‌ها تحت عنوان فروشگاه آنلاین میباشد. چندین روز قبل فعال سازی یک وبسایت فروشگاهی کاری بسیار لبریز هزینه و ولی لبریز دردسر و مجال‌بر بود ولی امروزه به جهت وجود تارنما‌سازها و پتلفرم‌های مغازه ساز متفاوت می‌قدرت در برهه زمانی فرصت بسیار کوتاهی و با دستکم هزینه یک فروشگاه آنلاین فعال سازی کرد. اکنون وهله به تحقیق مزایا و معایت وب سایت های فروشگاهی رسیده میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.