سایت ساز چیست و چه امکاناتی دارد؟

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

سایت ساز چیست و چه امکاناتی دارد؟


مطلقا بخوانید: انواع سیستم مدیریت محتوا؛ هر CMS برای چه کاری مناسب می باشد؟
نکته: اگر سلیقه نیکی ندارید، یا اطلاعات‌تان در زمینه ی طراحی وب کفاف نمی دهد، این مزیت می‌تواند به یک عیب تبدیل خواهد شد! عیبی که باعث زمین خوردن سایت‌تان می‌گردد!

۲- ارائه سرویس‌های هاست و دامنه
زمانی از تارنما ساز استفاده می‌کنید، به‌طور هم زمان از هاست و دامنه هم طراحی سایت در مشهد منتفع خواهید شد. در حالی که در‌صورتی‌که بخواهیدعموم وبسایت سازها هاست و دامنه را عرضه می کنند به‌صورت مرسوم تارنما بسازید، می بایست این دو مورد را به‌صورت غیروابسته تنظیم نمائید. همچنین بایستی هزینه آن‌ها‌را هم جدا بپردازید.

حتی اگر قبلاً نسبت به تهیه دامنه اقدام کرده‌اید، باز هم میتوانید دامنه‌تان را به پلتفرم جدیدتان منتقل کنید.

نکته: قاعدتاً هاستی که با سایت ساز در اختیارتان قرار میگیرد، هاست اشتراکی است؛ پس وقتی دستیابی‌وکارتان پروش یافت و بازدیدکنندگان بیشتری روانه سایت‌تان شدند، باید قید تارنما ساز را بزنید و وبسایت‌تان را به یک VPS یا سرور منحصر منتقل فرمائید. ولی که هاست ابری هم گزینه بسیار مناسبی است.

برای اطلاعات بی نقص‌تر می‌توانید مقالۀ هاست چیست را مرور نمائید.

۳- سازگاری وبسایت ساز با تلفن همراه و دستگاه‌های متعدد
این روز ها، بسیاری از افراد با موبایل‌شان وب‌گردی می‌کنند؛ یعنی احتمالاً درصد زیادی از بازدیدکنندگان‌تان با تلفن همراه وارد سایت خواهند شد. به همین جهت، بسیار اصلی است کهسایتی که با تارنما ساز میسازید ریسپانسیو می‌باشد تارنما‌تان روی مرورگر پلتفرم‌های مختلف مثل تلفن همراه، تبلت، دسکتاپ و … به‌خیر نمایش داده شود. به سایتی که در مجموع دستگاه‌ها درست نمایش داده شود، ریسپانسیو می‌گویند. می توانید نوشته‌ی علمی وبسایت ریسپانسیو را بخوانید تا اطلاعات بیشتری درباره ی این گزینه به دست آورید.

پس سازگاری با موبایل یک ویژگی حیاتی برای هر وب سایتی هست. با به کار گیری از وبسایت ساز، خیال و خاطر‌تان از این مسئله وا رفته خواهد بود؛ چراکه یک وب سایت ساز حرفه‌ای، ارکان جانور در وب سایت را به‌نوعی چیدمان می‌کند طراحی سایت که در دستگاه‌های مختلف درست نمایش داده شوند.

۴- قابلیت ساخت نشانی اینترنتی تجاری
هیچ کسب‌وکاری نباید از نشانی اینترنتی‌های بدون پول مثل جی‌تمایل استفاده کند! تا قبل از اینً در مقاله ایمیل شرکتی در زمینه‌ی این قضیه حرف کردیم.تشکیل داد نشانی اینترنتی تجاری

بیشتر تارنما ساز‌ها یک نشانی اینترنتی با دامنه وب سایت را برای‌تان می‌سازند. این نشانی اینترنتی تجاری برای استحصال‌وکار شما ما یحتاج است و نماد از ماهر بودن سطح فعالیت‌تان دارااست. هزینه دریافت شده برای ساخت این پست الکترونیک گوناگون هست. بعضی از ارائه‌دهنده‌ها برای ساختن یک یا دو آدرس اینترنتی، هیچ هزینه اضافه‌ای دریافت نمی‌کنند، البته برخی دیگر برای ساخت یک آدرس اینترنتی هم از شما هزینه می‌گیرند. بدین ترتیب، در حالتی‌که آیتم هزینه پست الکترونیک تجاری برای‌تان التفات دارااست، حتماً قبل از گزینش این مورد را تفحص کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.