استفاده از سيستم‌هاي مديريت محتوا

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

استفاده از سيستم‌هاي مديريت محتوا


به كارگيري از سيستم‌هاي مدير محتوا، از دوستداشتني‌ترين گونه هاي طراحي سايت شيوه هاي ساخت سايت ميباشد. ديدني ميباشد بدانيد كه بيشتراز 33% از وب سايت‌هاي عالم با به كارگيري از سيستم رئيس محتوا وردپرس ساخت گرديده‌‌اند!
اين آمار شايان توجه نماد ميدهد كه خواهيم توانست با فرضي سهل وآسان از اين ابزار به كار گيري كنيم. براي به كار گيري از وردپرس هم مثل وبسايت سازها نيازي به داشتن علم فني نداريد. ولي مهم ترين مزيت به كار گيري از CMS محبوبي مثل وردپرس نسبت به گزينه قبلي اين ميباشد كه قابليت منحصر به فرد سازي و گسترش سايت براي شما وجود دارااست.
به دنبال به آناليز مزايا و معايب وردپرس تحت عنوان دوست داستني‌ترين سيستم مدير محتوا ميپردازيم.
مزايا به كارگيري از وردپرس: مجاني بودن آن: وردپرس يك CMS بدون پول ميباشد كه مي توانيد فقط با يك سري كليلك از آن استعمال نمائيد. به غير از هزينه هاست و دامنه كه از او‌لين الزامات داشتن يك تارنما مي‌باشند، نياز به پرداخت هيچ هزينه ديگري نداريد. ولي در شرايطي كه بخواهيد وب سايت خويش را گسترش دهيد يا اين كه از تجهيزات بيشتري استعمال فرماييد، نياز به پرداخت هزينه‌هاي متفاوتي خواهيد داشت. شايد از تبارك‌ترين مزاياي وردپرس نسبت به مزاياي طراحي وب مخصوص هزينه ذيل توسعه و گسترش آن ميباشد. قابل گسترش بودن: از مهم ترين قابليت و امكان‌هاي وردپرس اين ميباشد كه ميتوانيد تا حد بسيار متعددي آن را گسترش دهيد، قابليت و امكان مهمي كه در وبسايت‌ سازها به ديده نمي خورد. اما اين سخن بدين مفهوم وجود ندارد كه يك تارنما وردپرسي قادر است 100% با سايتي كه به طور منحصر پباده سازي شد‌ه‌است رقابت نمايد، ولي مي تواند تا حد بسيار متعددي نيازهاي يك تجارت را برطرف سازد. با به كار گيري از وردپرس مي توانيد به راحتي يك تارنما فروشگاهي، شركتي يا اين كه هر نوع تارنما ديگري كه بخواهيد پباده سازي فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.