مقدمات و نكات عمومي در امنيت وردپرس

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

مقدمات و نكات عمومي در امنيت وردپرس


1- به كارگيري نكردن از پوسته ها و پلاگين هاي طراحي سايت مجانيپوسته و پلاگين در‌حالتي كه اورجينال نباشد امنيت وب سايت را در معرض خطر قرار مي‌دهد. وقتي كه شما پوسته يا اين كه پلاگين اي را به طور مجاني تنظيم مي‌كنيد، مطمئن باشيد كه اورجينال وجود ندارد؛ حتي در‌صورتي‌كه داعيه گرديده باشد كه است. چون هر كه اصل آن را خريده باشد، آن را به طور مجاني و يا اين كه خيلي ارزان در دست سايرين قرار نميدهد.  اما اكثري از افرونه ها و پوسته ها به طور بدون پول باطن مخزن وردپرس وجود دارا‌هستند كه مطلقا آن‌ها‌را مي بايست از به عبارتي جا يا اين كه از باطن تارنما wordpress.org تهيه و تنظيم فرماييد. پلاگين ها و پوسته هاي غير بدون پول را نيز از وب سايت هاي معتبري مانند ابزار وردپرس و ماكت مي توانيد خريداري نمائيد.
2- به كارگيري از هاستينگ داراي اعتبار و مطلوب يك كدام از شايسته ترين شركت ها ارائه دهنده هاست و دامنه، تارنما كشور اينترنت هاست ميباشد كه مي‌توانيد از آن استعمال نماييد. 
3- آپ تو ديت بودن پوسته ها و پلاگين ها و به خصوص خويش وردپرسيك كدام از مواقعي كه به شدت در امنيت وب سايت وردپرسي تاثير گذار ميباشد، آپيديت بودن پوسته ها و پلاگين ها و از تمامي اساسي خيس ورژن وردپرس ميباشد. فراموش نكنيد كه مسلما به محض داخل شدن ورژن هاي نو، آنها‌را آپ تو ديت فرمائيد.
4- دريافت كردن بك آپ به طور منظم ما يحتاج ميباشد مطلقا بسته به نوع سايتتان، به طور روزمره، هفتگي يا اين كه ماهانه از اينترنت سايتتان بك آپ بگيريد. براي وبسايت هاي ساده بك آپ هاي هفتگي كفايت مي نمايد. 
5- به كار گيري نكردن از واژه و كلمه ادمين (admin) براي اسم كاربري6- به كارگيري از پسورد هاي توانابه كارگيري از گونه هاي كاراكتر ها مانند حروف كوچك و گران قدر و اعداد
7- نگه نداشتن پوشه هايي كه نيازي به آن‌ها وجود نداردهمينطور بعد از نصب پلاگين ها و پوسته ها و اكستركت كردن پوشه هاي زيپ، قطعا پوشه زيپ را منزه نماييد. به دليل آن كه ممكن ميباشد برخي هكر ها و ربات ها با به كارگيري از همين فولدر ها به وبسايت شما نفوذ نمايند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.