پروپوزال Website RFP

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

پروپوزال Website RFP


شايد مهمترين بخش پروژه همين پروپوزال باشد. يك پروپوزال ظريف طراحي سايت قادر است تصوير روشني از كالا آخرين به بسط دهنده ارائه دهد. ولي يك نكته جذاب در اينجاست. تايپ كردن پروپوزال به وسيله سفارشس دهنده مي‌تواند به نيازها و توقعات او از تارنما يا اين كه متاع آخري صورت حقيقي و واقعي ميدهد. يعني شايد بيشتر ما در حين تايپ كردن اين پروپوزال ميباشد كه فهم و شعور صدق از قضيه يا اين كه پروژه پيدا ميكنيم. پس خوب ميباشد به خويش فرصت كافي بدهيم. نكاتي را كه گاهي به يادمان ميايد يادداشت كنيم تا سپس وارد پروپوزال كنيم.
البته چطور يك پروپوزال بنويسيم؟ پيش از اين ما در بقيه مقاله‌ها داركوب در اين مورد حرف كرده ايم. اينجانب در اينجا يك خلاصه ايي به شما ارائه مي دهم. مي بايست از خويش بپرسيم استفاده كننده وبسايت اينجانب چه عده اي مي‌باشند؟ و اين كليد پباده سازي و بازاريابي شماست. براي پروپوزال و اينكه بدانيم چه چيزي نياز ميباشد عالي ميباشد به وب سايت فعلي خودمان مراجعه نماييم. ببينيم چه چيز هايي در آن عالي و رضايتبخش ميباشد، چه چيز هاي بد شغل مي نمايد، و چه چيز هايي بايستي اضافه خواهد شد. در شرايطي كه سايتي نداريم يا اين كه در پي ايده هاي عالي براي وب سايت تازه خويش هستيم، سفارش ميكنم به وب سايت هايي كه در مسئله صنعت و تجارت شما ميباشند محرمانه بزنيد. حتي بد وجود ندارد به سراغ وبسايت هاي فرنگي هم برويد. هر چه شما بيشتر با وبسايت هاي متعدد عمل نماييد و رمز و كله بزنيد مطمئن باشيد كه ايده هاي عالي، بي آلايش خيس و كارا تري را خواهيد يافت. و ميتوانيد با نمونه زدن يك وب سايت بخصوص طراح خويش را از آنچه از كالا پاياني انتظار داريد مطلع فرمائيد.
هم اكنون كه نياز ها و لازمات وب سايت خويش را مي‌دانيد. مي بايست آن را به صورت يك پروپوزال در آوريد. در يك پروپوزال عالي ميباشد نخست داده ها و توضيحي از تجارت يا اين كه كمپاني ارائه خويش بدهيد، و در صورتي‌كه صنعت و فعاليت شما خاص ميباشد، يه خرده صنعت خويش را توضيح دهيد. در رابطه مخاطبين و مشتريان خويش بگوييد. نقاط قوت و ضعف وبسايت فعلي را مختصر توضيح دهيد. تلاش ها و بخش هايي كه ميخواهيد وبسايت نو شما داشته باشند را در يك ليست مختصر تعريف كنيد. و بعد از آن مي‌رويم سراغ ميزان دارايي و فرصت بندي، كه چقدر قدرت سپرده گذاري درين شغل داريد. زيرا شايد موردنياز باشد پروژه را فاز بندي كرده تا به ندرت در آن سپرده گذاري فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.