تاثير طراحي سايت در تجارت و كسب و كار

در اين وبلاگ به معرفي روش هاي مدرن طراحي سايت مي پردازيم

تاثير طراحي سايت در تجارت و كسب و كار


مرداد سال 97 بود كه 27 سال از مجال آنلاين شدن او‌لين شيت طراحي سايت در دنياي اينترنت سپري شد.از آن مجال تا كنون دنياي وب با سرعت در هم اكنون رويش و بسط ميباشد و نسبتاً تك تك جنبه هاي معاش انسانها را ذيل الشعاع خويش قرار داده ميباشد.تا كنون بيشتراز 1 ميليارد دامنه اينترنتي (Domain) تصويب گرديده كه علامت مي‌دهد تا چه حد رويش دنياي مجازي و وب سريع و اثر گذار ميباشد.
اما آمارها نشانه ميدهد از اين تعداد دامنه تصويب گرديده فقط حدود يك چهارم آن ها حقيقتا فعال مي باشند و اين به‌اين مفهوم ميباشد كه همچنان جا براي رقابت و حضور در فضاي وب قابليت پذير ميباشد.
دنياي وب را همچون يك اتوبان فكر كنيد كه روزمره ميليون ها نفر از آن عبور مي نمايند و حدودا مجموع عموم شهر ، مرزو بوم و دنياي شما به آن دسترسي و در اكثري از موردها براي اجرا عمل هاي روزمره خويش حتي به آن نياز دارا‌هستند.پرورش بسيار سريع يوزرها وب در كشور ايران نماد ميدهد كه گنجايش بسيار متعددي براي معرفي شركت هاي و سازمان ها ، توليدها و سرويس ها متفاوت وجود دارااست.
به عقيده كل كارشناسانِ بازاريابي، فضاي مجازي و وب اصلي ترين و قادر ترين بستر براي ارتقا فروش و بازاريابي در كل ارتفاع تاريخ انسان به حساب آورده مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.